آخرین اخبار
بخش دیالیز در بیمارستان عسلویه راه اندازی خواهد شد
به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ؛دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در نشست با شورای شهر عسلویه از فراهم شدن مقدمات راه اندازی بخش دیالیز در بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص)عسلویه خبر داد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:مجوز راه اندازی بخش دیالیز در بیمارستان عسلویه از سوی سازمان تامین اجتماعی صادر شده  و در صورت همیاری و مشارکت مجموعه های وزارت نفت و بهداشت در استان راه اندازی این بخش در بیمارستان میسر خواهد شد.
دکتر اسماعیلی اظهار داشت:با توجه به ضرورت و نیاز مردم منطقه و رفاه حال آنان توسعه و گسترش خدمات بیمارستان عسلویه را به عنوان یکی از برنامه های راهبردی مدیریت درمان به جد دنبال می کنیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان داشت:در راستای توسعه خدمات بیمارستان عسلویه بخش های ای سی یو و سی سی یو آماده بهره برداری است و با جذب نیروی انسانی مورد نیاز بزودی راه اندازی می شود.
دکتر اسماعیلی همچنین در خصوص راه اندازی دندانپزشکی این مرکز درمانی گفت:مراحل تجهیز و آماده سازی و تامین نیرو این بخش به پایان رسیده و در روزهای آتی واحد دندانپزشکی بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص)آماده ارائه خدمات به مراجعین خواهد بود.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اشاره به اینکه توسعه و ایجاد خدمات جدید در بیمارستان عسلویه ضرورت و نیاز مردم منطقه است گفت:تمام تلاش مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان معطوف به گسترش خدمات این مرکز درمانی است و برای رسیدن به این مهم از همه ظرفیت های موجود استفاده می گردد.

شناسه خبر : 3759
تاریخ : 1401/7/26 07:08:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dJuje1
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مدیر درمان تامین اجتماعی #دکتر حسن اسماعیلی #بخش دیالیز #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.