گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بخشدار سیراف از سمت خود کناره گیری کرد
بخشدار سیراف خبر کناره گیری خود را از این سمت اعلام داشته و علت آن را ناهماهنگی موجود و پایان ماموریت خود در این سمت دانست.

متن نامه کناره گیری بخشدار سیراف به این شرح است:

استاندار محترم استان بوشهر

جناب آقای محمدی زاده

سلام علیکم

احتراما به استحضار می رساند که اینجانب محمد روشن بخشدار سیراف ضمن تشکر از حسن اعتماد و حمایت حضرتعالی در این مدت که حقیر را به عنوان یکی از سربازان جمهوری اسلامی انتخاب نموده و در این راستا تمام تلاش و کوشش خود را در نهایت صداقت عرضه نموده ام .

خداوند عظیم را بسی شکرگزارم که توفیق خدمتگزاری به مردم فهیم، شجاع، غیرتمند، شریف و ایثارگر بخش سیراف را به این خادم حقیر عنایت فرمود و در این مسیر بهترین‌ها را نصیبم نمود.

اینجانب با این مردمان نیک‌مرام و بزرگ‌منش سال‌ها مأنوس بوده‌ام و در این مدت کوتاه نهایت لطف و مهربانی را از طرف مردم بخش سیراف دیده ام.

ضمن تشکر از مردمان عزیز و شریف بخش سیراف، خانواده محترم شهدا، ایثارگران ،حاج آقای عاشوری امام جمعه محترم بخش سیراف ، حاج آقای افروز امام جمعه اهل سنت شهر سیراف، تک تک اعضای شورای اسلامی روستاها، دهیاران روستاهای لاور ده، لاورگل، چاه مجنون، پرک، شیرینو، و نیروهای انتظامی، اینجانب کناره گیری خود را اعلام می دارم.

و امید است تمامی خادمین دلسوز و واقعی در راه اعتلای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون گرانقدر شهدای انقلاب اسلامی موفق و مؤید و منصور باشند.

محمد روشن بخشدار سیراف

شناسه خبر : 8193
تاریخ : 1402/3/2 11:32:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FgtxKB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استعفا #سیراف #کناره گیری #بخشدار #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.