گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بد اخلاقی در عزل یک مدیر!
شنیده می شود در یک فضاسازی گسترده رسانه ای ، به دلیل آنچه که ” شستن خودروی رییس توسط امدادگر” منتشرگردید رییس شعبه هلال احمر تبریز از سمت خود عزل می شود.

طبق اطلاع واصله شستشوی ماشین اداری رییس در اوایل مهرماه و طبق تمایل همکار رییس شعبه انجام شده اما برخی جوانان جویای نام که گویا بدنبال قهرمان سازی از خود بوسیله تخریب دیگران هستند ، پس از گذشت 4 ماه از موضوع به زعم خویش بهانه خوبی پیدا کرده و با فراهم کردن مقدمات عزل رییس شعبه تبریز بمنظور جایگزین کردن گزینه مورد نظرخود ، فضای رسانه ای گسترده علیه او ایجاد می کنند که با هیچ قاعده و معیار اخلاقی و شرعی و عرفی در حفظ آبروی مسلمان ، که فقط لقلقه برخی افراد تازه به دوران رسیده است و در عمل، هیچ ابایی از بی آبرو کردن و بی حیثیت کردن افراد ندارند همخوانی ندارد که جا دارد رییس جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی که از خانواده محترم ایثارگران هستند شخصا با ورود به این موضوع و بررسی دقیق آن ، ضمن پیگیری و برخورد با بی اخلاقان ، مانع از به حاشیه رانده شدن این مجموعه خدمتگزار و امدادرسان شده و حیثیت اجتماعی همکاران خود را ارج نهاده و از بی انگیزه شدن نیروهای مجرب و زحمتکش جمعیت هلال احمرآذربایجان شرقی در برابر عده ای نوجوان و جوان خام و تازه به دوران رسیده جلوگیری نمایند.

شناسه خبر : 5542
تاریخ : 1401/11/10 15:33:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VhZbeF
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #بد اخلاقی #مدیر #فضاسازی #شعبه هلال احمر #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.