گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢براي اولين بار در استان بوشهر دوره هاي مهارتي صنعت فوتبال در شهرستان ديلم برگزار مي شود
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر گفت: براي اولين بار در استان بوشهر دوره هاي مهارتي صنعت فوتبال در سه حرفه فني و حرفه اي در شهرستان ديلم برگزار خواهد شد.

به گزارش نشریه دریاکنار به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي  استان بوشهر، عبدالمجيد دراهكي با بيان اينكه بكارگيري ايمني و بهداشت و كمك هاي اوليه در صنعت فوتبال،بكارگيري فيزيولوژي در فوتبال و بكارگيري آناتومي در فوتبال حرفه هاي هستند كه در مركز آموزش فني و حرفه اي ديلم برگزار خواهند شد ،افزود: کسانی موفقند که آموخته های دانشی خود را با مهارت های فنی و نگرش ترکیب کرده و با شناخت بازار کار به این عرصه وارد شوند.
وي با بيان  اينكه آموزش فني و حرفه اي آمادگي دارد در همه زمينه ها آموزش هاي مهارتي را براي اقشار مختلف جامعه برگزار كند،اضافه كرد: دوره هاي مهارتي صنعت فوتبال در دو سطح درجه دو  و درجه يك براي علاقه مندان و  فعالين در حوزه فوتبال با مدرسين مجرب در اين حوزه برگزار خواهد شد.
دراهكي تصريح كرد: دوره های نوین آموزشی سازمان فنی و حرفه ای یکی از اتفاقات مهم در عرصه مهارت آموزی است که با تکیه بر مهارت های جدید شروع می شود.
مدير كل آموزش فني و حرفه اي بوشهر با بیان اینکه فنی و حرفه ای تنها به رشته های سخت و کارگاهی مانند مکانیک، جوشکاری و تاسیسات محدود نمی شود،ابيان كرد: امروزه نیازهای شهروندان و راه های رفع آنها متنوع شده و برهمین اساس مهارت های مختلف بر اساس نياز  افراد جامعه ارايه مي شود.
دراهكي با اشاره به اينكه کسب دانش، مهارت و فناوری های نوین یکی از مهم ترین ارکان توسعه اقتصاد پایدار به شمار می رود، اظهار داشت: آموزش فنی و حرفه ای در استان بوشهر با سرمایه گذاری بر نیروی کار تمام تلاش خود را در جهت نیل به توسعه پایدار به کار بسته  و با ارايه مهارت و تخصص های مختلف، متناسب و هماهنگ با نیازهای جامعه قدم برداشته و ضمن ارتقای پویایی و شادابی در میان قشر جوان باعث جلوگیری از هدر رفتن منابع انسانی و مالی در کشور خواهد شد.

شناسه خبر : 628
تاریخ : 1400/4/2 12:01:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0VOoVs
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.