گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢برای انتقال گاز در زمستان پیش رو آمادگی کامل داریم
سرپرست منطقه ده عملیات انتقال گاز از اتمام تمامی برنامه های تعمیرات اساسی این منطقه تا پایان مهرماه خبر داد وگفت: برای انتقال گاز زمستانی آمادگی کامل ایجاد شده است.همه ساله پیش از فرارسیدن فصل سرما با هدف آماده سازی شبکه انتقال گاز، تعمیرات اساسی ( اورهال) ایستگاههای تقویت فشار و خطوط لوله سراسری گاز در دستور کار قرار می گیرد...

 همه ساله پیش از فرارسیدن فصل سرما با هدف آماده سازی شبکه انتقال گاز، تعمیرات اساسی ( اورهال) ایستگاههای تقویت فشار و خطوط لوله سراسری گاز در دستور کار قرار می گیرد.


براین اساس تعمیرات اساسی ایستگاههای تقویت فشار و خطوط لوله منطقه ده عملیات انتقال گازازفروردین ماه سال جاری آغاز شده است و تا پایان مهرماه نیز ادامه می یابد.


سرپرست منطقه ده عملیات انتقال گاز در این باره اظهارداشت: تاکنون 80 درصد از فرایند تعمیرات اساسی دراین منطقه به انجام رسیده است و تاپایان مهرماه نیزاین مهم به اتمام خواهد رسید.


علی نصیحت کن درادامه خاطرنشان کرد: با انجام برنامه های تعمیراتی انجام شده برای انتقال میزان گاز فراورش شده ازپالایشگاههای پارس جنوبی، فجرجم وپارسیان درفصل زمستان، آمادگی کامل داریم.


وی در ادامه گفت: انجام برنامه های تعمیرات اساسی درجهت حفظ و نگهداری سیستم در شرایط کارآمد است وعلاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه سراسری انتقال گاز، می توانیم عملیات انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعی در روزهای سرد زمستان پیش رو را نیز به حداکثر ممکن برسانیم.  


برپایه این گزارش، منطقه ده عملیات انتقال گازدرپایتخت انرژی گاز( بوشهر) واقع شده است و بیشترین سهم را در انتقال گاز کشور دارد.

شناسه خبر : 966
تاریخ : 1400/7/19 09:08:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VG29cr
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.