آخرین اخبار
برای نخستین بار/ از ابتدای تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی تاکنون انتصاب دو مدیر بومی در هیات مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی
برای نخستین بار، از سال 1377، سالروز تاسیس بزرگترین شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، دو نفر از مدیران توانمند استان بوشهر با تلاش‌های مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان اعضای هیات مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی منصوب شدند

به گزارش دریا کنار و نقل از  خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در اولین نشست هیات مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 1403، آقایان حسن اسعدی، مدیر پالایشگاه ششم و محمود پولادیان، رئیس امور حقوقی و پیمان‌ها از مدیران توانمند و پرتلاش این شرکت و بومی استان بوشهر، با تلاش ها و پیگیری‌ مستقیم احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این مجتمع منصوب شدند. 

بنا به این گزارش؛ از بدو تاسیس شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و مدیران عامل قبل، عضویت دو مدیر ارزشمند حوزه صنعت نفت و گاز و بومی استان بوشهر به عنوان اعضای هیات مدیره برای نخستین بار، در زمان مدیریت‌ احمد باهوش به عنوان مدیرعامل این مجموعه، صورت گرفته و این اقدام ارزشمند برگ زرینی ست در این مجتمع که با پیگیری‌ و تلاش‌های بی‌شائبه مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت رشد، شکوفایی و پیشرفت مدیران بومی استان بوشهر در بزرگترین مجتمع گازی کشور محقق گردید.

شناسه خبر : 15141
تاریخ : 1403/2/13 14:04:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/EZozWU
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #انتصاب #مدیران بومی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.