گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برخورد با مافیای کودکان کار
موضوعات قضایی پیگیری شده تا با مافیایی که پشت‌صحنه وجود دارد و از این کودکان سوءاستفاده می‌کند و درواقع سوداگری در آن نهفته است، برخورد شود

محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران: موضوعات قضایی پیگیری شده تا با مافیایی که پشت‌صحنه وجود دارد و از این کودکان سوءاستفاده می‌کند و درواقع سوداگری در آن نهفته است، برخورد شود.

 

 دستگاه‌هایی چون سازمان بهزیستی، کمیته امداد، نیروی انتظامی و قوه قضاییه در این کمیته حضور دارند. 

 

 آموزش‌هایی که برای کودکان پیش‌بینی‌شده بود، مقطعی بود، اما اکنون علاوه بر آموزش، تلاش می‌کنیم همکاری با مراکز مردم‌نهاد را گسترده کنیم؛ چراکه بخشی از اقدامات در حوزه کودکان کار باید توسط تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد انجام شود.

 

 یکی دیگر از برنامه‌های ساماندهی کودکان کار و خیابان، گفت‌وگو با خانواده آنهاست. در این زمینه برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و بسته‌ای آماده شده تا ارتباط با خانواده این کودکان برقرار شود. 

 

 نمایندگان استانداری و فرمانداری که در قرارگاه اجتماعی حضور دارند موظف شده‌اند تا بخش غیرایرانی این کودکان را ساماندهی و برای آنها تدبیری اتخاذ کنند. باید پیمانکاران موظف شوند‏ از کودکان کم‌سن‌وسال استفاده نکنند.

 

 

شناسه خبر : 5031
تاریخ : 1401/10/17 11:20:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/DLdWPL
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #کودکان کار #اجتماعی #بذهکاری #تورم #بی سوادی #معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.