گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استاندار یزد در تماس با رئیس مجمع نمایندگان بوشهر:
بررسی دقیق وضعیت مصدومان اتوبوس زائران بوشهری
استاندار یزد در تماس با رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: پیگیری و رسیدگی به وضعیت مصدومان اتوبوس زائران بوشهری تا ترخیص یا انتقال آخرین نفر ادامه دارد و در کنار آن اقدامات لازم برای تسریع در شناسایی پیکر ۱۰ متوفی این سانحه و انتقال به زادگاهشان هم در حال انجام است.

استاندار یزد در تماس با رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر، با قدردانی از پیگیری‌های ایشان در رابطه با رسیدگی به وضعیت مصدومان سانحه رانندگی اتوبوس زائران بوشهری گفت: از بدو این حادثه در جاده یزد – طبس، همه دستگاه‌های امدادرسان استان پای کار آمدند تا انتقال مصدومان به بهترین شکل ممکن انجام شود.

«مهران فاطمی» تأکید کرد: پیگیری و رسیدگی به وضعیت مصدومان تا ترخیص یا انتقال آخرین نفر ادامه دارد و در کنار آن اقدامات لازم برای تسریع در شناسایی پیکر ۱۰ متوفی این سانحه و انتقال به استان بوشهر هم در حال انجام است.

حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی هم در این تماس با قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های استاندار، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی، مدیرکل هلال احمر و سایر مسئولان استان یزد، برای مصدومان آرزوی سلامتی و برای درگذشتگان طلب مغفرت کرد.

شناسه خبر : 17251
تاریخ : 1403/6/29 09:10:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JSt0Fw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استاندار یزد #مهران فاطمی #اتوبوس زائران

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.