آخرین اخبار
بررسی نحوه اجرای 3070 در شعبه تامین اجتماعی دشتستان
عباس دیری، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، از نحوه اجرای طرح 3070 و با هدف بررسی مسایل و مشکلات ، نحوه خدمت رسانی به مخاطبان و دیدار با کارکنان از شعبه دشتستان بازدید نمود.

 بررسی نحوه اجرای 3070 در شعبه تامین اجتماعی دشتستان 

عباس دیری، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، از نحوه اجرای طرح 3070  و با هدف بررسی مسایل و مشکلات  ، نحوه خدمت رسانی به مخاطبان و دیدار با کارکنان از شعبه دشتستان بازدید نمود.
دیری، سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر با حضور در شعبه دشتستان، ضمن دیدار و گفتگو با همکاران از نزدیک در جریان روند اجرایی طرح 3070 قرار گرفت .
وی، پس از بازدید از واحد های تخصصی شعبه ، طی جلسه ای با حضور کلیه کارکنان، ضمن تقدیر از تلاش آنها، هدف نهایی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی را افزایش رضایتمندی مردم برشمرد و افزود: باید خدمات سازمان تأمین اجتماعی به گونه‌ای به مردم ارائه شود که نیازی به حضور مردم و ازدحام در شعب و کارگزاری‌ها نباشد.
وی با تاکید به انجام امورات مراجعین گفت: معیار سنجش عملکرد ما کسب رضایت مردم است و از همه کارکنان خواستند نهایت تلاش و کوشش خود را در این زمینه بعمل آورند .
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار نمود: امروزه انتقال داده و اطلاعات حرف نخست را می زند. بنابراین الکترونیکی کردن  خدماتامری، حائز اهمیت بوده به نحوی که با بهره گیری از شیوه های جدید و حداقل نیروی انسانی و هزینه، یک سیستم خدمات رسانی پرسرعت و با دامنه نفوذ و تاثیر گذاری بیشتر و کارآمد بوجود آمده و کارکنان به جای پرداختن به روشهای کهنه و سنتی با بهره گیری از ابزار الکترونیک ، سازمان را درراستای نیل به اهداف برنامه ریزی شده سوق داده تا پل ارتباطی مردم ومسئولان مستحکمتر و قابل اطمینان ترشود .
 وی اظهار داشت: مطالب آموزشی و دستورالعمل لازم در این زمینه در سایت این اداره کل به نشانی  https://bushehr.tamin.ir/
 منتشر شده است تا از این طریق میزان آگاهی مخاطبان سازمان جهت بهره مندی از خدمات غیر حضوری افزایش یابد. 
دیری، از مردم خواست تا حد امکان خدمات مورد نیاز را به صورت غیرحضوری از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی https://eservices.tamin.ir دریافت نمایند و مراجعات غیرضروری را به آینده موکول کنند.

شناسه خبر : 238
تاریخ : 1399/11/8 08:31:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kH4QAz
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.