آخرین اخبار
برنامه ریزی در جهت حل مسائل مهم و حیاتی منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی
سرپرست منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: برنامه‌ریزی و پیگیری مسائل مهم و کلیدی منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی را در اولویت نخست قرار می‌دهیم و تا حصول نتیجه‌ی مطلوب دنبال خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بهرام حیدری، سرپرست منابع انسانی مجتمع در جمع مدیرعامل،مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع بیان کرد: توجه به نیروی انسانی و مهم شمردن مسائل و مشکلات کارکنان مهم ترین نکته در برنامه‌های کلیدی و پیش رو در منابع انسانی مجتمع خواهد بود که پیش ازهر چیز باید به آن توجه شود.

حیدری در ادامه گفت: بسیار خوشحال هستم که در دوران خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توفیق حضور و فعالیت در جمع متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی نصیبم شده و امید دارم با حمایت ‌و رهنمودهای مدیرعامل مجتمع و در سایه همدلی و کارگروهی متخصصان و کارکنان بتوانیم در حوزه منابع انسانی اقدامات شایسته‌ای را رقم بزنیم.

وی با اشاره به سابقه‌ی کار و فعالیت بیست و پنج ساله‌ی خود در بدنه‌ى صنعت عنوان داشت: در حوزه جذب نیروهای جدید، یکی از افتخاراتم این است که مسئولیت گزینش علمی و مصاحبه‌ی کارکنان و مجموعه‌ی پارس جنوبی و دیگر قسمت‌‌های وزارت نفت را برعهده داشته‌ام و سال‌هاست که در حوزه مصاحبه‌ی علمی، تعدیل مدرک همکاران مشغول به فعالیت هستم.

سرپرست منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: کرامت نیروی انسانی موجود و بحث رضایتمندی شغلی کارکنان در مجتمع معظم گاز پارس جنوبی نکته حایز اهمیتی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

حیدری گفت: سازمانی پویا خواهد بود که فعالیت‌ها در آن به نحو مطلوب انجام شود و اکنون باید در سایه‌ی خرد جمعی و کارگروهی در مسیر رفع چالش‌ها و کمبودها با شتاب حرکت کنیم و اقدامات مفید و موثری را در مجتمع ثبت نماییم.

وی در این خصوص ادامه داد: در مورد جانشین‌پروری، توانمند‌سازی، آموزش، اثربخشی، ارزیابی عملکرد، بهره‌وری و دیگر موضوعات مهم و حیاتی منابع انسانی برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

به گفته‌ی حیدری، سرپرست منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، تحرک، پویایی و ایجاد نشاط و شادابی و فراهم آوردن امکانات رفاهی، ورزشی و رفع چالش‌های استراحتگاه‌ها و منازل مسکونی خانواده کارکنان از موارد مهم و تاکیدات ویژه مدیرعامل محترم مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد و امیدواریم بتوانیم در این حوزه‌ها با همیاری و همکاری شما عزیزان بهترین دستاورد را داشته باشیم.

شناسه خبر : 3873
تاریخ : 1401/8/7 08:46:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/m91faB
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #سرپرست منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.