آخرین اخبار
برنامه ریزی متناسب با راهبردهای دشمن در تهاجم فرهنگی علیه ایران ضروری است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر باتاکید بر نقش نهادها در مقابله با تهاجم نرم و فرهنگی گفت: برنامه ریزی متناسب با راهبردهای دشمن در تهاجم فرهنگی علیه ایران ضروری است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: یکی از رسالت های تبلیغات اسلامی رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجم های فکری، تبلیغی، رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان انقلاب و کشور است.

وی ادامه داد: برای مقابله با این تهاجم، امروز باید متناسب با راهبرد دشمن برنامه ریزی و هدف‌گذاری شود و همه دستگاه‌های فرهنگی استان بوشهر در این مسیر در کتار تبلیغات اسلامی خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر اقدامات ارزشمندی را اجرایی کرده و کمیته‌های هفتگانه این قرارگاه احیا شده است.

پورات در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات اثر گذار حجت الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان بوشهر برای حجت الاسلام قادری برای فعالیت در این مسیر آرزوی موفقیت کرد.

شناسه خبر : 4499
تاریخ : 1401/9/21 14:58:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/e5wdzB
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #برنامه ریزی #تهاجم فرهنگی #معاون سیاسی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.