گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر:
برنامه های آموزشی تخصصی ویژه بانوان در شهرستان های استان بوشهر تدوین شد
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: برنامه های آموزشی تخصصی ویژه بانوان در شهرستان های ده گانه استان بوشهر تدوین شده است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، رقیه زنگنه‌نژاد شنبه شب در آئین پاسداشت سالروز برپایی نخستین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی با گرامیداشت این مناسبت مهم یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را اقامه آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه دانست و اظهار داشت: این آئین یک اجتماع مهم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی محسوب می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه در نماز جمعه همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در کنار هم قرار می‌گیرند اضافه کرد: حضور بانوان در نماز جمعه که نیمی از جمعیت جامعه هستند بسیار مهم و در تربیت فرزندان اثربخش است.

وی با اشاره به نقش بانوان در تربیت نسل‌های آینده جامعه خاطرنشان کرد: حضور بانوان همراه فرزندان نقش مهمی در تربیت و تعلیم آنان در ابعاد مذهبی، سیاسی و فرهنگ اسلامی دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه بانوان از نقش محوری در تربیت و دین‌داری نسل‌ها برخوردار هستند اضافه کرد: نقش نماز در تربیت کودکان، جوانان و نوجوانان بسیار مهم است و در این راستا نماز جمعه بصیرت‌افزایی آحاد جامعه در ابعاد گوناگون را فراهم می‌کند.

زنگنه نژاد افزود: برنامه های آموزشی تخصصی ویژه بانوان در شهرستان های ده گانه استان بوشهر تدوین شده که به تدریج اجرایی می شود. 

در این مراسم از دست‌اندرکاران نماز جمعه بوشهر تجلیل شد.

شناسه خبر : 16145
تاریخ : 1403/5/8 10:14:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/smYzPB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر #بانوان #شهرستان های ده گانه #رقیه زنگنه‌نژاد #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.