آخرین اخبار
برپایی میز خدمت مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر به مناسبت هفته کارگر
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت:هدف از برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم تسهیل در امر خدمت رسانی است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛ همزمان با فرا رسیدن هفته کارگر و در اولین روز از این هفته دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به همراه معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی و رئیس اداره مدیریت پلی کلینیک و درمانگاه مدیریت درمان استان با حضور در مصلی نماز جمعه شهر جم به مسائل و مشکلات بیمه شدگان پاسخ داد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در این مراسم با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم گفت:هدف از برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم تسهیل در امر خدمت رسانی و فراهم نمودن بستر و زمینه تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان است.
دکتر اسماعیلی خاطر نشان کرد:ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان این آمادگی را دارد که ملاقات های مردمی و دیدارهای چهره به چهره با مردم را در قالب میز خدمت به صورت ماهیانه در شهرستانهای استان برگزار کند.
شایان ذکر است در سال گذشته کلیه مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نسبت به برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مسائل و مشکلات بیمه شدگان اقدام کردند.

شناسه خبر : 15062
تاریخ : 1403/2/9 06:48:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qPjBhN
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #میز خدمت #مدیریت درمان تامین اجتماعی #هفته کارگر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.