آخرین اخبار
برگزاری بیش از 10 هزار و 550 نفر ساعت دوره آموزش در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی
سرپرست پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری بیش از 10 هزار و 550 نفر ساعت دوره آموزش در این پالایشگاه، در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد

به گزارش نشریه دریا کنار ونقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، کامبیز صفتی با اشاره به افزایش سطح کیفیت برنامه های اجرایی و آموزشی جهت کارکنان این پالایشگاه بیان کرد: هدف مهم مجتمع گاز پارس جنوبی تربیت نیروهایی خلاق و برجسته است که دارای توانایی‌های مهم و کلیدی با استانداردهای جهانی باشند.


سرپرست پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه افزود: در 6 ماه نخست سال جاری، با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در جهت افزایش سطح آموزشی کارکنان پرتلاش پالایشگاه پنجم پارس جنوبی، بیش از 10 هزار و550 نفر ساعت دوره اموزشی به ثبت رسید.


صفتی اظهار کرد: در بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی سال جاری، پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با بهره‌گیری از جوانان باتجربه، شایسته و لایق با انجام بیش از هزار و 129 نفر ساعت دوره‌های آموزشی اچ‌ اس‌یی، با آمادگی کامل به استقبال فصل‌های سرد سال خواهیم رفت.

 

صفتی در ادامه عنوان داشت: دوره‌های آموزشی در زمینه‌های ایمنی، برق، فرآیندهای مهم بهره‌برداری، تجهیزات مکانیکی، تشریح الزامات و مستند‌سازی استانداردهای مدیریت انرژی و مدیریت سیستم یکپارچه از مهمترین دوره‌های آموزشی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد.

وی ادامه داد: در 6ماه پایانی سال جاری نیز در سایه همدلی و کارگروهی و با انجام اقدامات نو و بهره‌گیری از توان شرکت های داخلی، بتوانیم نقش بسیار مهمی در تامین گاز مورد نیاز کشور داشته باشیم.

شناسه خبر : 3733
تاریخ : 1401/7/24 12:56:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BJd303
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی #افزایش سطح کیفیت برنامه #سرپرست پالایشگاه #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.