گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برگزاری محفل انس با قرآن در فرهنگسرای بعثت کاکی
برگزاری محفل انس با قرآن در فرهنگسرای بعثت کاکی محفل انس با قرآن کریم در فرهنگسرای بعثت کاکی برگزار شد

به گزارش دریاکنار به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ، مسوول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش کاکی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور هنرمندان گروه هنری فایز وابسته به انجمن هنرهای نمایشی فرهنگسرای بعثت کاکی در پلاتوی این فرهنگسرا برگزار شد.

عبدالرضا نصیری ادامه داد: ضمن سپاس از همکاری زهره اکبری کارشناس علوم قرآنی بخش کاکی، قاریان سید محمدحسین حسینی و عبدالرسول بلالی، از حضور همه هنرمندان گروه هنری فایز که گرمابخش این محفل معنوی بودند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: قطعا هر جوان با ایمانی که به تلاوت قرآن بپردازد، قرآن با گوشت و خون او آمیخته شده و پروردگار، او را در ردیف فرشتگان قرار خواهد داد و قرآن، نگاهبان او در روز قیامت خواهد بود.

نصیری اضافه کرد: هدف ما از برگزاری این محافل انس با قرآن کریم بویژه در ماه مبارک رمضان، تعمیق تفکر، تدبر و انس هنرمندان و نسل های نونهال و جوان با قرآن، آموزه های قرآنی و مصونیت بخشی جوانان و نوجوانان، با بهره گیری از معارف قرآن کریم و اهل بیت علیه السلام است.

شناسه خبر : 7255
تاریخ : 1402/1/31 16:28:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lpjPS8
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرهنگسرا #بعثت کاکی #محفل انس با قرآن #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.