گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و بزرگداشت قیام خونین پانزده خرداد
مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام پانزده خرداد در مسجد النبی (ص) شهرک مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین آبادیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام جم در این مراسم به تبیین وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت.

حجت السلام آبادیان در این مراسم بیان کرد:وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) را باید نقشه راهی دانست که آن پیر سفر کرده برای مسیر حرکت انقلاب اسلامی ملت ایران از خود به یادگار و امانت گذاشت و بند بند و کلمه به کلمه آن حاوی درس‌ها و سفارشاتی است که نه تنها برای مقطع دوران مقارن با ارتحال آن امام بزرگوار، بلکه برای امروز و آینده نیز قابل درس گیری و الگوبرداری وبرنامه راهبردی است.

وی ادامه داد: مبنای حرکت و قیام امام خمینی رحمه الله علیه انجام تکلیف و برای خداوند بود و به همین دلیل است که باوجودگذشت ده‌ها سال ازعمربابرکت انقلاب اسلامی همچنان قلوب مشتاق انسان‌های آزاده ازسراسرجهان برای پیوستن به نهضت امام روح الله لحظه شماری می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: همه مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره زندگی و سیره حضرت امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار داده و با الگوگیری و پیروی از اندیشه‌ها و مکتب ایشان به مردم خدمت کارگشا کنند.

حجت اسلام آبادیان همچنین وصیت نامه امام راحل یکی از بهترین و بزرگترین رهنمودها برای ملت دانست و اظهارداشت: در وصیت نامه بنیانگذار جمهوری اسلامی هر چه بر اسلام گذشته مورد تدقیق قرار گرفته و عظمت قرآن، عظمت اسلام، تشیع و اهل ‌بیت (ع) در این صحیفه مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام جم وصیت نامه سیاسی – الهی امام راحل را به‌ عنوان راهنمای مسئولان و سیاستگزاران نظام دانست و گفت: امام خمینی (ره) رهنمودهایی برای اقشار مختلف مردم از قشر دانشگاهیان گرفته تا روحانیون و علما داشته و این رهنمودها ضرورت بررسی و بازخوانی در این وصیت ‌نامه را برای اقشار مختلف مردم بیشتر نمایان می‌ سازد.

شناسه خبر : 8513
تاریخ : 1402/3/14 15:21:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0hXSOE
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مراسم سالگرد #ارتحال #امام خمینی #قیام خونین #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.