آخرین اخبار
💢برگزاری نمایشگاه مجازی بین‌المللی عکس با محوریت استان بوشهر
نمایشگاه بین‌المللی مجازی عکس از جاذبه‌های گردشگری جنوب کشور با محوریت استان بوشهر، با همکاری سازمان مردم نهاد راه آبی ابریشم در سایت رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا برگزار شد.

 معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: این نمایشگاه به معرفی جاذبه‌های گردشگری جنوب کشور و به طور ویژه استان بوشهر، با موضوعات جاذبه‌های آیینی، اقلیمی، طبیعی، تاریخی، گردشگری دریایی و مردم شناسی می‌پردازد و تا ۶ خرداد سال جاری ادامه خواهد داشت.

سکینه سالاری افزود: در کنار این نمایشگاه، وبینار‌هایی با هدف صیانت از خلیج فارس و شناخت و معرفی مستندات و مقاله‌هایی در این زمینه نیز در حال برگزاری است.

وی گفت: تلاش ما این است که با شرکت در نمایشگاه گردشگری اکسپو دبی، در مهر ماه امسال بتوانیم با توجه به ۲۵ میلیون بازدید کننده از این رویداد، نگاه افرادی که با مقصد خلیج فارس، در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند نگاهشان را به بوشهر جلب کنیم و شاهد حضور آنان در استان باشیم.

شناسه خبر : 483
تاریخ : 1400/2/12 06:40:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/sd1WXd
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.