آخرین اخبار
برگزاری همایش انتخابات در شرکت آبفا استان بوشهر / مشارکت در انتخابات سنگ زیرین بنای دموکراسی در کشور است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: مشارکت در انتخابات سنگ زیرین بنای دموکراسی و توسعه پایدار در هر کشور یا جامعه است که همگان باید به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

ابوالحسن عالی در همایش انتخابات در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر که با حضور آقای سعید حیدری دبیر ستاد انتخابات استان و مدیر کل سیاسی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات مهم‌ترین عرصه تبلور، نشانه و جایگاه بروز اراده جمعی و خواست عمومی برای رقم زدن سیاست‌ها، قوانین، و حل مسائل و مشکلات یک جامعه است.

وی ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند مشارکت تمامی مردم در یک فرایند به منزله بیمه آن فرایند بوده بر همین اساس حضور در انتخابات باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

عالی اضافه کرد: مشارکت در کنار شفافیت، عدالت و نظارت چهار رکن مهم مشروعیت در یک سیستم است.

وی افزود: با مشاهده در تمام منابع و خاطرات و مستندات تاریخی در دوره پهلوی از خود نخست وزیر تا وزرا انتخابات و مشارکت چیزی تزئینی بوده اما به برکت انقلاب اسلامی ایران شرایطی فراهم شده که تا تمام اقشار مردم با شرکت در انتخابات نمایندگان خود را برای ورود به عرصه تصمیم‌گیری و قانون گذاری انتخاب کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اهمیت مشارکت امید است همگان در انتخابات ۱۱ اسفندماه مشارکت فعال داشته و به روند برگزاری آن کمک کنند.

عالی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز به فراخور اهمیت انتخابات با تمام ظرفیت به برگزاری باشکوه آن کمک خواهد کرد و در این عرصه حضوری فعال خواهد داشت.

وی یادآور شد: برما تکلیف و وظیفه است تا در انتخابات حضوری پرررنگ داشته و به عنوان یک شهروند نیز باید بدانیم تنها راه برای توسعه، پیشرفت و رفاه جامعه مشارکت و حضور در انتخابات است.

عالی افزود: نمایندگان مجلس و داوطلبان حاضر در صحنه افرادی از بدنه جامعه هستند که می‌توان با حضوری پرشور برای انتخاب آنان، ارائه جمعی را برای حل مسائل و مشکلات کشور به بروز و ظهور رساند.

شناسه خبر : 14087
تاریخ : 1402/12/1 06:59:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3L4EAM
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #ابوالحسن عالی #همایش #انتخابات #شرکت آب و فاضلاب #آبفا #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.