آخرین اخبار
برگزاری همایش پیاده‌روی بازنشستگان و مستمری بگیران بوشهر
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، از برگزاری همایش پیاده‌وری بزرگ بازنشستگان استان در روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه خبر داد.

بازدرهوا گفت: با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در این همایش بزرگ پیاده‌روی حدود ۳۰۰نفر از بازنشستگان شرکت کنند، افزود: این همایش از ساعت ۸صبح از سه راه دانشگاه خلیج فارس آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان به سمت پارک دانشجو حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این همایش با همکاری کانون های بازنشستگی استان برگزار می‌شود، هدف از این برنامه را تکریم مقام بازنشستگان، ترویج ورزش‌های همگانی و افزایش سلامت این قشر عنوان کرد.

بازدرهوابا اشاره به اینکه علاقمندان برای شرکت و ثبت‌نام در همایش می‌توانند با ارسال نام و نام خانوادگی و شماره ملی به شماره 5000142771 اقدام نمایندیا به کانون های بازنشستگی استان مراجعه کنند، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در پایان این همایش قرعه‌کشی و اهدای جوایز به بازنشستگان صورت می گیرد .

شناسه خبر : 6083
تاریخ : 1401/12/13 19:12:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/28IApg
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #بازدرهوا #همایش #پیاده روی #بازنشستگان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.