آخرین اخبار
💢 برگزاری چهلمین دوره آزمون ارتقا و گواهینامه دستیاران تخصصی پزشکی همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر
دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: این آزمون با حضور 29 نفر شرکت کننده شامل 3 رشته جراحی، داخلی و اطفال برگزار شد.

 وی تصریح کرد: این آزمون هر ساله برای ارتقا دستیاران برگزار می‌شود که امسال تعداد 14 نفر در رشته داخلی، 8 نفر رشته جراحی و 7 نفر در رشته اطفال در این آزمون شرکت کرده اند. 
 رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اظهار داشت: همه شرکت کنندگان ،دانشجویان دستیاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده‌ و در حال تدریس در این دانشگاه می باشند که تعدادی از این افراد با قبولی در این آزمون گواهینامه تخصصی خود را دریافت می کنند.
 دکتر کشمیری خاطر نشان کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و ضرورت تامین سلامت شرکت کنندگان کلیه نکات بهداشتی از قبیل ضد عفونی محل آزمون قبل از شروع، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مهیا نمودن محیطی سالم جهت رقابت شرکت کنندگان به بهترین نحو ممکن انجام شد. 
 وی افزود: 2 نفر از شرکت کنندگان مبتلا به بیماری کرونا بوده اند که با خود اظهاری مشخص شده و در سالنی جداگانه با فاصله مناسب در این آزمون شرکت کردند.
 این آزمون جمعه 18 تیرماه با همکاری حراست دانشگاه، امور عمومی و خدمات آموزشی معاونت آموزشی در سالن فجر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

شناسه خبر : 682
تاریخ : 1400/4/19 16:28:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FMUMH1
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.