آخرین اخبار
برگزاری ۸۱ جلسه قرآنی در سپاه استان بوشهر
مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در مراسم اختتامیه جلسات قرآنی ماه مبارک رمضان در این سپاه از برگزار شدن ۸۱ جلسه قرآنی خبر داد.

سرهنگ محمد بحرانی با اشاره به بخشی از گزارشات کلاس‌های قرآنی این سپاه در ماه مبارک رمضان گفت: کلاس‌های قرآنی ماه مبارک رمضان برای کارکنان سپاه استان بوشهر با موضوع سنت‌های الهی در قرآن کریم و برای سربازان این سپاه نیز با موضوع آموزش روانخوانی برگزار شد.
وی در ادامه افزود: ۸۱ جلسه برنامه‌های قرآنی، ۲ جلسه هدایت سیاسی برای کارکنان و ۳ محفل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه‌هایی قرآنی در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بود که در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
سرهنگ بحرانی در پایان با اشاره به معاونت‌هایی که در سپاه استان بوشهر برنامه‌های قرآنی را در ماه مبارک رمضان برگزار کردند تصریح کرد: آماد و پشتیبانی، بسیج خواهران، تعلیم و تربیت، بسیج مهندسی، بسیج سازندگی و اقشار در ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی متعددی را در این سپاه برگزار کردند.

در پایان این مراسم نیز از عبدالکریم گرگین نفر اول در مسابقات سراسری سپاه در رشته حفظ بیست جزء قرآن کریم با اهدای لوحی تقدیر شد. 

شناسه خبر : 7250
تاریخ : 1402/1/31 11:47:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lZbpx2
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سیاسی سپاه امام صادق #مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی #جلسات قرآنی #ماه مبارک رمضان #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.