گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بزرگترین رویداد ورزشی " افتتاحیه لیگ فوتسال مجتمع ‌گاز پارس جنوبی" برگزار شد.
لیگ فوتسال مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاهی و با حضور تیم های فوتسال شرکت کننده در لیگ فوتسال مجتمع برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در ابتدای آیین افتتاحیه، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: امروز خوشحالم که در جمع شما ورزشکاران و تلاشگران عرصه صنعت هستم‌. 

 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: اهمیت به امر ورزش در مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از اولویت های مهم می باشد و تمام امکانات برای پیشرفت و شکوفایی در سطوح مختلف ورزشی برای کارکنان و خانواده کارکنان فراهم می باشد‌.

 

در ادامه آیین افتتاحیه، بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع ضمن خوش آمدگویی به ورزشکاران تیم های شرکت کننده در لیگ فوتسال مجتمع بیان کرد: با برنامه ریزی و کارگروهی دستاوردهای خوبی در حوزه ورزش از ابتدای سال تاکنون به ثبت رسیده و امید داریم در ماه های پیش رو به نتایج مطلوبی در امر ورزش برسیم.

 

حیدری افزود: کسب افتخارات و مقام های شایسته کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان در المپیادهای مختلف شرکت ملی گاز ایران نشان از عزم و تلاش راسخ مسئولان امر ورزش در مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.

شناسه خبر : 12847
تاریخ : 1402/9/19 18:48:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5sq2pc
نویسنده خبر :
X

نازنین شعبانی نژاد
🔹خبرنگار / دانشجو
🔹کارشناسی زبان و ادبیات عرب  دانشگاه خلیج‌فارس
🔹عضو انجمن رسانه دانشگاه خلیج فارس 
🔹عضو انجمن علمی ادبیات عربی دانشگاه خلیج‌فارس

 
 
برچسب ها #لیگ فوتسال #پارس جنوبی #ورزش #کار گروهی #دریا کنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.