آخرین اخبار
بعد از مدتها متاسفانه گودبرداری غیر اصولی حادثه آفرید.
پایان عملیات جست و جو و نجات تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر استان تهران در ریزش ساختمان در بهارستان/ یک خانم جان باخت و دو کودک زنده از آوار خارج شدند

ظهر جمعه دوم تیرماه،گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان مسکونی در شهرک گلستان شهرستان بهارستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد که تیم های عملیاتی و سگ های زنده یاب هلال احمر استان تهران به محل حادثه اعزام شدند و برای یافتن مفقودین احتمالی وارد عملیات شدند.

عملیات جستجو و نجات با کمک آتش نشانی و اورژانس آغاز گردید و پس از تلاش تیم های امدادی، ابتدا کودک ۶ ساله زنده از زیر آوار خارج و جهت مراقبت های پزشکی به مرکز درمانی منتقل می شود.

با تلاش امدادگران و نجاتگران، پیکر یک خانم از زیر آوار خارج شد که با اعلام عوامل اورژانس متاسفانه جان خود را از دست داده بود. همچنین تلاش برای یافتن نفرات احتمالی بعدی ادامه داشت که خوشبختانه یک کودک تقریبا ۲ ساله در طبقات فوقانی ساختمان که تخریب کمتری شده بود پیدا شد و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

شناسه خبر : 9075
تاریخ : 1402/4/3 05:38:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NpoKIp
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #گودبرداری #غیر اصولی #حادثه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.