آخرین اخبار
بمناسبت روز حسابدار از کارکنان امور مالی پالایشگاه دهم تقدیر شد
همزمان با روز حسابدار از کارکنان واحد مالی پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با نیمه آذرماه و روز حسابدار،مدیر پالایشگاه دهم و جمعی از هیِئت رئیسه پالایشگاه از خدمات و تلاش‌های بی وقفه کارکنان امور مالی آن پالایشگاه تقدیر شد.

محمد نعمتی سرپرست مدیریت پالایشگاه دهم با تاکید بر اینکه تمامی نیروهای انسانی این پالایشگاه سرمایه های ارزشمند سازمان هستند،گفت: روز حسابدار بهانه ایست تا بصورت اختصاصی بتوانیم به همکاران خود در امور مالی اعلام کنیم همه سازمان قدردان زحمات و تلاش های خستگی ناپذیرتان بوده و همکاری توام با تعهد این امور با بخش های مختلف پالایشگاه، ستودنیست.

در ادامه نیز آقای غانمی رئیس خدمات مالی پالایشگاه دهم ضمن تشکر از حضور مدیر محترم و همراهان، خاطرنشان کرد: با وجود شرایط سخت تحریمی مخصوصا" تحریم های مالی و بانکی که از سوی استکبار جهانی بر کشور اعمال شده، تمام تلاش خود و سایر همکاران امور مالی پالایشگاه، بر این است که خلل و وقفه ای در تامین اعتبارات لازم برای پالایشگاه ایجاد نشود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اهمیت نیروی انسانی شاغل در پالایشگاه ، همواره بر این هستیم که حقوق کارکنان به موقع و در اسرع وقت پرداخت گردد.

شناسه خبر : 4462
تاریخ : 1401/9/20 06:17:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ohOjLi
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی #روزحسابدار #سرپرست مدیرپالایشگاه #تقدیر ازکارکنان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.