گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بمناسبت روز کارمند در سومین روز هفته دولت؛ آئین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان بوشهر برگزار شد
مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان بوشهر به مناسبت روز کارمند و گرامیداشت هفته دولت با حضور معاونت مدیریت توسعه ومنابع استانداری بوشهر،صالح رحیمی فرماندار بوشهر،مدیران کل استانداری و مسؤلان شهرستان و کارمندان نمونه ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد. ‎

 به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوشهر؛ صالح رحیمی فرمانداربوشهر طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی مردم، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان توصیه کرد کارمندان با سرلوحه قراردادن رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر در مجموعه های اداری خود باید قدر فرصت به وجود آمده بدانند و تمام تلاششان را در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم انجام دهند.

گفتنی است دکترجعفری معاونت مدیریت توسعه ومنابع نیز در این مراسم در وصف روز کارمند و گرامیداشت هفته ‌ دولت به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان با اهداء لوح سپاس از کارمندان نمونه ادارات شهرستان بوشهر تجلیل شد

شناسه خبر : 10590
تاریخ : 1402/6/4 15:40:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0kIWow
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کارمند #هفته دولت #تجلیل #شهرستان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.