گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بنا داریم اسناد را باز کنیم؛ این اسناد خیلی از نقد‌ها را پاسخ می‌دهد
سید حسن خمینی گفت: پرونده‌های بسته‌ای در جمهوری اسلامی هست و بخشی از آن در اختیار ما است، باید به عنوان یک عنصر مبیّن در این فضا در معرض عموم قرار بگیرد. طبیعتا یکی از بخش‌های آن انتشار اسناد است. بخش‌های زیادی از اسناد ما بسته بوده و ان شاء الله بنا داریم در آینده اسناد را باز کنیم. این اسناد باز شده خیلی از نقد‌ها را پاسخ می‌دهد.

یادگار امام با تأکید بر اینکه همه هویت جمهوری اسلامی وابسته به امام است، گفت: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در چهارچوب مصالح کلان جمهوری اسلامی حرکت می‌کند. چون بزرگترین میراث امام «جمهوری اسلامی» است و به هیچ عنوان از مؤسسه رفتاری که به تقابل یا تضعیف اصول و ارزش‌های جمهوری اسلامی منتهی شود، دیده نشده و نباید از هیچ کدام کار‌های آن بوی این مطلب استشمام شود.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم سی و چهارمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) گفت: بی‌تردید همه هویت جمهوری اسلامی وابسته به امام است. البته این امر روشن و واضحی است، اما اگر هم کسی در آن تردید و یا بنای شبهه هم داشت، فرمایشات جامع رهبر معظم انقلاب در مراسم امسال سالگرد امام از تعابیر کامل و پر معنایی برخوردار بود که امام را جان و روح جامعه اسلامی معرفی کردند

شناسه خبر : 3291
تاریخ : 1401/6/19 08:58:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yHhUBt
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #یادگار امام #سید حسن خمینی #جمهوری اسلامی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.