آخرین اخبار
به مشکلات 15 بنگاه اقتصادی استان بوشهربه صورت ویژه رسیدگی شد
مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر از رسیدگی و تعیین تکلیف مسائل و مشکلات 15 بنگاه اقتصادی استان بوشهر به صورت ویژه خبرداد.

مهدی صفوی درحاشیه چهلمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر، مدیران دستگاههای اجرایی و بانک های عامل استان افزود: در راستای اهداف حمایت از رشد تولید ، رسیدگی ویژه به مشکلات واحد های صنعتی در همه حوزه های اقتصادی در اولویت اداره کل صمت استان می باشد .

صفوی با اشاره به مسائل متعدد در حوزه اجرای طرح ها و واحد های صنعتی عنوان کرد : امروز در نشست چهلمین جلسه کارگروه تسهیل در سالجاری به موضوعات مختلف بنگاههای اقتصادی در حوزه های صمت، میراث فرهنگی و گردشگری ، جهاد کشاورزی و غیره بصورت خاص با حضور مسئولین دستگاههای مرتبط نظیر تامین اجتماعی، امورمالیاتی، بانک های عامل و سایر اعضای کارگروه بصورت مستقیم مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار گرفت .

وی تشریح کرد : مسائل مطرح شده شامل تعیین تکلیف بدهی به تأمین اجتماعی، مشکل انشعاب آب ، مصرف گاز، بدهی به امورمالیاتی ، امهال بدهی‌های معوق بانکی، درخواست تسهیلات جدید بانکی برای سرمایه در گردش و ثابت و غیره بوده است که با تعیین مصوبات این کارگروه و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی مربوطه می تواند به توسعه سرمایه گذاری اقتصادی و افزایش اشتغال در صنایع مختلف کمک نماید .

مدیر کل صمت استان با اشاره به فعالیت مستمر دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بهبود و گره گشایی از تولید بیان کرد : درخواست مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی بصورت برنامه ریزی شده در قالب جلسات هفتگی مورد رسیدگی و به آن پرداخته می شود .

شناسه خبر : 11663
تاریخ : 1402/7/20 04:56:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RlBbQD
نویسنده خبر :
X

🔶زینب عوض پور
🔹 خبرنگار
🔹 دانشجو مهندسی کامپیوتر

 
برچسب ها #صنعت ، معدن وتجارت #بنگاه اقتصادی #دریاکنار #مهدی صفوی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.