گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛ مدافعان سلامت از مدافعان امنیت جامعه تقدیر کردند.
به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مدافعان سلامت استان بوشهر با حضور در یکی از کلانتری‌های شهر بوشهر ضمن تبریک این هفته به مدافعان امنیت با اهدا گل و لوح تقدیر از آنان تقدیر کردند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر در حاشیه این دیدار گفت: روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا بر مدافعان سلامت، بدون حضور حافظان نظم و امنیت جامعه، آسان نمی‌شد.

دکتر جلالیان با اشاره به همراهی ویژه نیروهای انتظامی با مدافعان سلامت در ایام کرونا افزود: یکی از مهم‌ترین مقوله‌های کنترل ویروس کرونا پیش از انجام واکسیناسیون سراسری قطع چرخه انتقال این ویروس بود که باهمت نیروهای مردمی، نظامی و به‌ویژه انتظامی، عبور و مرور مردم بین شهرها به‌خوبی کنترل شد.

وی ادامه داد: در سایه امنیت است که جامعه می‌تواند فعالیت و پویایی خود را ادامه دهد و این موضوع را مرهون ازخودگذشتگی‌های مدافعان امنیت هستیم.

هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رئیس، مدیر داخلی، مسئول و کارشناس فرهنگی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی جابربن‌حیان و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل این دانشگاه با حضور در یکی از کلانتری‌های شهر بوشهر با اهدا شاخه گل و لوح تقدیر از زحمات مدافعان امنیت تقدیر کردند.

شناسه خبر : 3594
تاریخ : 1401/7/16 12:15:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/sLLbNQ
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #هفته نیروی انتظامی #دکتر جلالیان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.