آخرین اخبار
بهره برداری از ۴ پروژه گردشگری در ساوجبلاغ
مدیر کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: پروژه‌های گردشگری شهرستان ساوجبلاغ با اشتغالزایی ۵۰ نفر در هفته گردشگری به بهره برداری رسید.

رحیم خاکی مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: پروژه‌های گردشگری شهرستان ساوجبلاغ شامل یک بومگردی و مجموعه گردشگری تندرستی حمام سنتی در روستای ولیان، سفره‌خانه و مجموعه پذیرایی سنتی در روستای کردان و یک کارگاه صنایع‌دستی در شهر جدید مهستان با اشتغالزایی ۵۰ نفر به بهره برداری رسید.
 
وی افزود: سفره خانه سنتی روستای کردان با ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۳۰ نفر اشتغالزایی از مجموعه‌های خوبی است که با هدف خدمات رسانی و جذب گردشگران از طیف‌ها و سلیقه‌های مختلف ایجاد شده است.
 
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: همچنین مجموعه تندرستی حمام سنتی روستای ولیان با سرمایه گذاری ۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۰ نفر در نزدیکی مجموعه بومگردی همین روستا که با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیون و اشتغالزایی ۵ نفر ایجاد شده، ساخته شده اند.
 
خاکی افتتاح یک کارگاه صنایع دستی چوبی با هدف اشتغالزایی و آموزش محلی در سهر جدید هشتگرد را از دیگر طرح‌های افتتاح شده در شهرستان ساوجبلاغ در هفته گردشگری دانست که به مهارت افزایی و اشتغال محلی منطقه کمک می‌کند.
 
او سیاست‌گذاری‌های گردشگری استان را مطابق با شعار جهانی گردشگری و سرمایه گذاری سبز عنوان کرد و گفت: توسعه گردشگری روستایی و اشتغالزایی محلی با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در روستا‌ها از مهمترین اهداف طرح‌های گردشگری در شهرستان هاست

شناسه خبر : 11395
تاریخ : 1402/7/9 08:29:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/UaCTeq
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #صنایع دستی #دریاکنار #میراث فرهنگی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.