آخرین اخبار
بوشهر غرق در عطر رضوی؛ 450 برنامه در سایه خورشید ولایت
مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در پرتو انوار ملکوتی دهه کرامت، عطر رضوی بار دیگر در استان بوشهر پراکنده می‌شود و برنامه‌های متنوعی با شعار "با شما سربلندیم و همه خادم الرضا ییم" در سراسر این استان اجرا خواهد شد.

مهران خورده‌بین مقدم، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در نشست خبری با تشریح برنامه‌های این دهه، اظهار داشت: 450 برنامه فرهنگی، اجتماعی و معنوی در قالب 40 برنامه محوری از سوی کانون‌های رضوی و خادمان آستان قدس رضوی برای این ایام مبارک تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص این دهه، خاطرنشان کرد:

میثاق با ولایت: این برنامه با حضور گسترده خادمیاران در مصلی‌های جمعه سراسر استان و احتزاز پرچم امام رضا(ع) همراه با نورافشانی و نقاره‌زنی در سطح شهرها و شهرستان‌ها آغازین روز دهه کرامت را عطرآگین خواهد کرد.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای میثاق با یاران: در این نمایشگاه، دستاوردها و فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

دیدار با خانواده‌های شهدا و عیادت از جانبازان؛ برپایی میز مشاوره و ایستگاه سلامت و خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف خانواده، حقوقی، روانشناسی و ... به مردم ارائه خواهد شد. همچنین، ایستگاه‌های سلامت نیز با حضور کادر پزشکی در مناطق محروم خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

پاتوق کتاب و برگزاری جلسات کتابخوانی رواق دلبر با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

شب شعر رضوی: شاعران آیینی استان با سرودن اشعار و مدایح در وصف امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در این شب شعر گردهم می‌آیند.

بازارچه خاتون: در این بازارچه که به مناسبت دهه کرامت در مصلی جمعه افتتاح می‌شود، محصولات مشاغل خانگی به معرض فروش گذاشته می‌شود.

سفره‌های کرامت رضوی: 26 هزار پرس غذا به نام امام رضا(ع) در اماکن عمومی و مساجد توزیع خواهد شد.

پویش یک استکان بهشت: در راستای این پویش، 25 چایخانه امام رضا(ع) در نقاط مختلف استان بوشهر سهمیه استان بوشهر هست که 8 چایخانه در این دهه افتتاح خواهد شد.

خورده بین مقدم خاطر نشان کرد: برای حمایت از مشاغل خانگی 16 میلیارد تومان در سال گذشته به منظور ایجاد و توسعه مشاغل خانگی در دهک‌های 1 تا 5 استان بوشهر اختصاص یافته است.

ایشان در ادامه با اشاره به فعالیت کانون‌های خدمت رضوی در استان، افزود: در حال حاضر 19 کانون تخصصی و 57 کانون محله‌ای در استان بوشهر فعال هستند و 2300 خادم‌یار رضوی و یاور رضوی در این استان خدمت می‌کنند.

مدیر کانون های خدمت رضوی در پایان افزود: دهه کرامت از اول ذی‌القعده مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا 31 اردیبهشت، سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

امید است با حضور پرشور مردم متدین استان بوشهر در برنامه‌های متنوع این دهه، عطر معنویت و کرامت در این استان بیش از پیش پراکنده شود

شناسه خبر : 15196
تاریخ : 1403/2/18 17:59:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/t94Rcv
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کانون خدمات رضوی #عطر رضوی #مهران خورده بین مقدم #دهه کرامت #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.