آخرین اخبار
بومی سازی 930 قطعه و تجهیز راهبردی در کارگاه مرکزی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی از خودکفایی ساخت 930 قلم کالا و تجهیزات فنی با استفاده از دانش و تخصص نیروهای جوان ایرانی و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در سال گذشته خبر داد.

بهزاد سالاری در این باره توضیح داد: پالایشگاه چهارم پارس جنوبی با استفاده از توان و دانش جوانان شایسته و کارآمد و دستیابی به دانش روز دنیا از استفاده و بکارگیری کالاهای خارجی بی‌نیاز شده است و با پیروی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و نقشه راه در سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» حرکت خواهیم کرد.

 

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: در سالی که گذشت، با برنامه‌ریزی و تکیه بر دانش و خلاقیت جوانان کشور در کارگاه مرکزی این مجموعه، بیش از 930 قطعه و تجهیزات کلیدی مورد نیاز ساخته و بومی‌سازی شد.

 

سالاری در ادامه بیان کرد: در سال 1401 کارکنان و متخصصان این مجموعه توانستند با پیروی از دستورات و قوانین ایمنی بیش از29 هزار و 436 نفر روز کار را ثبت نموده و گامی مهم در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بردارند.

 

به گفته‌ی سالاری، در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های ظالمانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان ایرانی توانسته‌اند با شناسایی دقیق نیازمندی‌های این مجموعه، یک انقلاب تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم بزنند و بر همین اساس، در سال گذشته بیش از 1694 مورد عملیات و کار شاخص در کارگاه مرکزی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی ثبت شد.

 

وی ادامه داد: عملیات ساخت و افتتاح کارگاه جوشکاری در محدوده‌ی کارگاه مرکزی پالایشگاه چهارم در مساحتی بالغ بر 600 مترمربع و تجهیز و استقرار دستگاه‌‌های پیشرفته جوشکاری از دیگر اقدامات شاخص این مجموعه در سال قبل می‌‌باشد.

شناسه خبر : 6918
تاریخ : 1402/1/21 19:01:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Blde47
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #بومی سازی #تجهیزات #راهبردی #مجتمع گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.