آخرین اخبار
بیانیه خانواده بزرگ دانشگاه خلیج فارس در محکومیت جنایت اسرائیل
سال‌هاست این نطفه پلید غرب در منطقه خاورمیانه بر کشور و مردم مظلوم فلسطین جنایات هولناکی را روا می دارد و اکنون حجم خباثت این موجود بد طینت از حدتصور بالاتر رفته، آنچه از همه ی این مصائب درد ناک تر است همراهی کشورهای منادی دمکراسی و حقوق بشر است.

دیرزمانی است دول غربی با معیارهای دو گانه در کاربرد ارزش‌های والای اخلاقی و انسانی "حقوق بشر" راه را برای هر جنایتی باز کرده اند. آدمکشی، تبهکاری و تضییع حقوق انسانی ملتی نیست که در گوشه‌ی جهان اتفاق افتد و دست پلید و ناپاک این جنایت پیشگان در آن هویدا نباشد.

لشکر کشی آمریکا با دو ناو جنگی در نبردی نابرابر موید دست داشتن سران فتنه غرب به رهبری امریکا در هر جنگ و خونریزی است و امروز نیز حملات هولناک اسراییل به مردم مظلوم غزه موید این نکته است که چراغ سبز کشورهای غربی پایه گذار هر جنایتی است که در آن منطقه اتفاق می افتد.

جامعه دانشگاهی خلیج فارس ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین و خصوصاً نوار غزه حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را به بیمارستان "المعمدانی" محکوم کرده و این گونه حملات علیه مردم غیر نظامی را نماد کامل نسل کشی می دانیم.

جامعه دانشگاهی از افکار عمومی و جامعه جهانی می خواهد با هر ابزاری که دارند از ادامه این جنگ و آدمکشی جلوگیری کرده و مانع نسل کشی بیشتر در نواز غزه شوند.

شناسه خبر : 11822
تاریخ : 1402/7/26 19:41:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Ueq5kO
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دانشگاه خلیج فارس #فلسطین #جنایت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.