گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بیانیه دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ
ریاست، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر در بیانیه ای جنایت تروریستی وهابی و هتک حرمت حرم شریف حضرت شاهچراغ را محکوم نموده و شهادت جمعی از زوار بی گناه را خدمت همه مردم شریف ایران به ویژه هموطنانمان در شهر شیراز تسلیت گفتند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی، دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر در بیانیه ای جنایت تروریستی وهابی و هتک حرمت حرم شریف حضرت شاهچراغ را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَاتَّقوا فِتنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَموا مِنکُم خاصَّةً وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَدیدُ العِقابِ» و بترسید از بلایی که، چون آید تنها مخصوص ستمکاران شما نباشد و بدانید که عِقاب خدا بسیار سخت است. (آیه ۵۲ سوره مبارکه انفال)

حادثه دردناک تعرض به حریم حرم نورانی حضرت احمد ابن موسی الکاظم علیه السلام و به شهادت رساندن و مجروح کردن تنی چند از زائران و مجاوران آن آستان مقدس؛ مصداق بارز حرمت‌ شکنی در محیطی دینی و معنوی است و جنایتی است مذبوحانه و محکوم؛ بی‌تردید این جنایت که باعث هتک حرمت به حرم مطهر، خادمان، زائران، مجاوران و مردم بی‌ گناه، بی‌ دفاع و مظلوم شد، در ادامه حرکت مذبوحانه توهین به ساحت نورانی قرآن کریم و آتش زدن این کتاب شریف و مقدس آسمانی توسط جریانات ضد دین قرار دارد و بخشی از طراحی و توطئه شوم اسکتبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است که به دنبال بیداری و بصیرت مردم همیشه در صحنه و انقلابی در وقایع اخیر و به منظور تحت‌ الشعاع قرار دادن حماسه حضور مردم شهیدپرور با بکارگیری تفکر تکفیری‌ ها و مزدوران تروریست و حمله به مردم مظلوم، در پی برافروختن آتش ناامنی در سطح کشور هستند تا از این طریق به اهداف پلید و شوم خود دست یافته و امنیت عمومی را برهم زنند.

ریاست، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر ضمن محکومیت این جنایت تأسف‌ بار توسط مزدوران صهیونیستی، علیه مردم عزیز و دیندار؛ با خانواده های شهدای این حادثه تلخ همدردی نموده و تسلیت و تعزیت خود را به پیشگاه ولی عصر عجل الله تعالی و نایب بر حقش اعلام می دارد.

شناسه خبر : 3861
تاریخ : 1401/8/5 16:00:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/MNcULj
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #بیانیه #دانشگاه فنی و حرفه ای #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.