گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بیانیه وزارت دفاع در خصوص حمله پهبادی به تاسیسات نظامی در اصفهان
خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است

بیانیه وزارت دفاع در خصوص حمله پهبادی به تاسیسات نظامی در اصفهان

 

وزارت دفاع: 

شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر می‌شوند.

 

خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

 

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اطمینان می دهد اقدام برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت را با شتاب و جدیت ادامه خواهد داد و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت. 

 

 

 

شناسه خبر : 5507
تاریخ : 1401/11/9 03:44:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/UaD9gz
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #بیانیه وزارت دفاع #حمله به صنایع دفاع اصفهان #حمله پهبادی #سیاسی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.