آخرین اخبار
بیانیه ی مبهم ومشکوک داعش صادر شد؟!
هرچند میدانیم در این جنایت دست آمریکا وعروسک خیمه شب بازیش (اسرائیل غاصب) پس پرده است ،اما چند ابهام مهم در این بیانیه وجود دارد که ریشه آن ترس از قدرت امت انقلابی ایران است :

۱- ابتدا اینکه سابقه نداشته است داعش در بیانیه‌هایش از عبارت «ایران» استفاده کند، بلکه این گروه تکفیری همواره ایران را «بلاد فارس» یا «ولایت خراسان» می خواند. 

۲- اینکه سابقه نداشته تصویر عامل تروریستی عملیات، که اتفاقاً در حین عملیات کشته شده به صورت محو شده منتشر شود! 

۳- اینکه هیچ‌گاه بیانیه پذیرش مسئولیت عملیات‌های تروریستی داعش با تأخیر ۳۰ ساعته منتشر نمی‌شود، بلکه داعش قبل از هر عملیات حتی تصاویر بیعت و بیانیه پذیرش مسئولیت را آماده و بلافاصله بعد از اجرای عملیات منتشر می‌کند. 

۴- اساساً روش داعش برای اجرای عملیات ابتدا باتهدید، سپس فتوا ، بعد اجرای عملیات و بافاصله کم، انتشار بیانیه ی پذیرش مسئولیت عملیات است،ولی در این عملیات ابتدا اقدام تروریستی انجام شد و بعد از آن فتوا و تهدید و بیانیه با تأخیر منتشر گردید! 

۵- ادبیات سیاسی این بیانیه با ادبیات همیشگی داعش متفاوت است و تداعی آن است که نویسنده ی این بیانیه به هیچ وجه داعش نیست.  

با فرضیه های بالا بنظر میرسد، بیانیه‌ای که داعش با تأخیر در پذیرش مسئولیت حادثه تروریستی کرمان منتشر کرد، توسط سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تنظیم و با هر توجیهی، گروه تروریستی داعش صرفاً آن را انتشار داده است.
و استدلال ما از این گمانه زنی وفرضیه این است که با صدور پیام شجاعانه ی مقام معظم رهبری و ترس شدید رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا ی جنایتکار از عواقب پیش رویشان پس از صدور این پیام مقتدرانه،منجر به چنین حرکت دستپاچه ای شده.

🇮🇷در نهایت ما جامعه ی ایثارگری:
 اولا؛ از مجموعه های امنیتی و اطلاعاتی تقاضا داریم با انتشار دهندگان پستهای ضد اسلامی و توهین آمیز به این فاجعه ای انسانی برخورد جدی کرده واجازه جریحه دار کردن جامعه ی انقلابی ذا ندهد.
دوما؛ ضمن محکوم کردن این اقدام و خونی که به دلمان شد ، امابا پرهیز از تندرویها و جو زدگی وپرهیز از احساس زدگی این روزها با عناوینی مبنی بر بی معنی بودن کلام انتقام و پاسخ سخت اعلام میداریم؛
- مقام ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی و بر اساس تدابیر حکیمانه در اینگونه تصمیمات و اقدامات ودر جایگاه فرماندهی کل قوا ،حرف اول و آخر را می زنند و هر گاه معظم له امر به انتقام و یا هر اقدامی بفرمایند،بی شک ما سرباز آن میدان خواهیم بود.


           «درمسیر ولایتمداری»
«نه یک قدم عقبتر نه یک قدم جلوتر»
           «محمد فضائلی گاه»

 

جمعیت‌رزمنده‌مدافع‌انقلاب‌اسلامی‌
رزما 
 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قرارگاه‌مطالبات‌رهبری‌ومردم

 
شناسه خبر : 13272
تاریخ : 1402/10/16 08:02:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/sLHRjU
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بیانیه #مبهم ومشکوک #داعش #رزما #قرارگاه مطالبات رهبری و مردم #جمعیت‌رزمنده‌مدافع‌انقلاب‌ اسلامی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.