گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جوانان همچنان چشم انتظار؛
بیست و یک سال بلاتکلیفی زمین چمن انارستان شهرستان جم
جوانان انارستانی پس از گذشت بیش از دو دهه همچنان چشم انتظار افتتاح زمین چمن هستند و این در حالی است که مسئولان مختلفی به این وعده عمل نکرده‌اند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر انارستان در گفتگویی با دریاکنار، از بلاتکلیفی زمین چمن بزرگ این شهر پس از گذشت ۲۱ سال ابراز نگرانی کرد. 

 حسین طباطبایی با بیان اینکه این موضوع با وجود پیگیری‌های متعدد شورای اسلامی، جوانان و ورزشکاران همچنان حل نشده باقی مانده است، گفت: «با وجود بازدیدهای میدانی مسئولین مختلف، نامه‌نگاری‌های متعدد و وعده‌های فراوان، متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی عملی برای احداث این زمین چمن صورت نگرفته است.»

 طباطبایی افزود: «در حالی که سایر شهرهای استان و حتی کشور از امکانات ورزشی مناسبی برخوردار هستند، جوانان انارستان همچنان مجبورند روی خاک و آسفالت به ورزش بپردازند. این در حالی است که ورزش می‌تواند نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.»

 وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های اخیر نیز به نتیجه نرسیده است، خواستار توجه ویژه مسئولین به این موضوع و افتتاح هرچه سریع‌تر زمین چمن انارستان شد.

شناسه خبر : 16343
تاریخ : 1403/5/24 20:55:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Ez7C6Z
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #انارستان #حسین طباطبایی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.