گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بیش از 90 درصد خدمات درمانی تخصصی در استان با تعرفه دولتی و به صورت مطلوب به مردم ارائه می‌شود
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیش از 90 درصد خدمات درمانی تخصصی در استان با تعرفه دولتی و به صورت مطلوب به مردم ارائه شده و کمتر از 10 درصد خدمات فوق تخصصی هستند.
دکتر حسن ملکی‌زاده در نشست با رییس کل و مدیران دادگستری استان افزود: حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باعث افتخار ما بوده زیرا بروزترین خدمات را در بهترین سطح به هم استان های عزیز ارائه می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: یکی از بخش‌های اساسی که ویترین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر محسوب می شود حوزه درمان (بیمارستان و مراکز درمانی) است که بیشترین خدمت را به مردم ارائه داده و باید بیش از پیش به این بخش توجه شود.
دکتر ملکی‌زاده یادآور شد: در حال حاضر اختصاص تخت های بیمارستانی ما به ازای جمعیت محاسبه می شود که باید به دلیل موقعیت خاص مرزی، نظامی و اقتصادی استان به صورت ویژه دیده شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: ممکن است برخی از مردم بر این باور باشند که فعالیت دانشگاه علوم پزشکی صرفا آموزش بوده که دیدگاهی اشتباه است. این تنها بخشی از فعالیت دانشگاه بوده و معاونت آموزشی یکی از حساس‌ترین بخش های آن محسوب می شود زیرا همزمان آموزش و خدمت را ارائه می‌دهد.
وی اظهار داشت: وجود 226 عضو هیات علمی و 2300 دانشجو نشان از اهمیت و بزرگی مجموعه آموزشی این دانشگاه است.
نگاه دولت تعالی و ارتقا در حوزه شبکه های بهداشتی درمانی است
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نگاه دولت، تعالی و ارتقا در حوزه شبکه‌های بهداشتی درمانی بوده و تمام توان خود را صرف تقویت این حوزه خواهد کرد.
وی تصریح کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از معدود دستگاه‌هایی است که در تمامی نقاط استان و حتی در کوچکترین روستاها هم نماینده خدمتی داشته آن هم نماینده‌ای که نماد خدمت در حوزه سلامت است.
دکتر ملکی‌زاده گفت: به دلیل مسائل اقتصادی حاکم بر استان بوشهر و وجود شرکت های عظیم پارس جنوبی در عسلویه نیاز به تقویت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی داریم که برای مرتفع کردن این مشکل با وزارت بهداشت مذاکره کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم این حوزه را تقویت کنیم.
وی افزود: حوزه غذا و دارو یک حوزه بسیار حساس است که با سلامت و امنیت غذا و دارو سروکار داشته و نظارت بر شرکت های دارویی، داروخانه ها، مواد غذایی ورودی به استان، نمونه گیری و کنترل مواد غذایی ورودی در گمرکات استان و ... از جمله فعالیت های مهم این معاونت است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه این دانشگاه حدود 8 هزار نفر پرسنل دارد گفت: از دیگر بخش‌های مهم مجموعه، اورژانس ها ( جاده ای، شهری و هوایی) هستند که به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمت هستند.
در این نشست اعضا هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی، رییس کل و معاونین دادگستری استان، رییس حوزه ریاست دانشگاه، سرپرست مدیریت بازرسی، سرپرست مدیریت حراست و مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه حضور داشتند.

 
 

 

            

تاریخ بروز رسانی:   22 تير 1401

تعداد بازدید:   ۲۰


چاپ خبر |فايل متن خبر
 

شناسه خبر : 2400
تاریخ : 1401/4/22 08:57:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cZSVSA
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دادگستری.استان.بوشهر #دکتر.ملکی.زاده #هیأت.رئیسه.دانشگاه #سرپرست.دانشگاه #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.