آخرین اخبار
بیش از ۱۰ هزار بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای جلوگیری از تخلفات اقتصادی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات، ۱۰ هزار و ۴۷۱ بازرسی از واحد‌های صنفی در استان بوشهر انجام شده است.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی صفوی افزود: بازرسی‌ها از فروشگاه‌های مواد غذایی، پوشاک، کیف، کفش، لوازم یدکی خودرو و مصالح ساختمانی در سراسر استان صورت گرفته که ۹۲۹ مورد آن به عنوان متخلف و بقیه غیر متخلف بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی بازرسی و نظارت در سطح بازار عنوان کرد: تعداد گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی ۱۸۳۳ مورد بوده که ۳۴۸ مورد آن متخلف و بقیه غیر متخلف بوده است و همچنین تعداد ۱۴۷۷ طرح نظارتی شامل عید نوروز، ماه رمضان، مبارزه با قاچاق کالا و ... در سراسر استان صورت گرفته که تعداد ۲۲۲ مورد متخلف مشخص و اقدام قانونی لازم صورت گرفته است.

مدیر کل صمت استان گفت: در راستای دستورالعمل اجرایی ساماندهی املاک و مستغلات کشور، از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۱۶۴۱ بازرسی از واحد‌های صنفی مشاورین املاک در سراسر استان صورت گرفته که ۲۲۹ مورد آن بعنوان متخلف منجر به تشکیل پرونده به ارزش ۱۹ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال شده است.
 
صفوی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی درحوزه صمت مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی (۱۲۴) و تارنمای Samt.۱۲۴.ir گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی، پیگیری و رسیدگی لازم اقدام شود.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 10287
تاریخ : 1402/5/24 05:51:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fvXCqd
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معدن #تجارت #استان بوشهر #تخلفات اقتصادی #نظارت #عرضه کالا #واحد‌های صنفی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.