گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بیش از ۲۰۰ نفر در پیاده‌روی بزرگ ولایت از خدمات فوریت‌های پزشکی استفاده کردند
رئیس اورژانس ۱۱۵٫ استان بوشهر گفت: هم‌زمان با پیاده‌روی بزرگ ولایت که هرساله سی‌ام صفر در دشتستان برگزار می‌شود بیش از ۲۰۰ نفر از خدمات فوریت‌های پزشکی استفاده کردند.

 

به گزارش دریاکنار به نقل از  روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر؛ دکتر سید حسین موسوی افزود: بیش از تعداد۳۰ نفر از تیم‌های درمانی و فوریت‌های پزشکی از روز قبل در مسیر پیاده‌روی حضور داشتند.

وی بیان داشت: علاوه بر ۱۱ آمبولانس که در عمودهای مختلف استقرار داشتند، ۳ موتورلانس به‌صورت سیار و ۱ ایستگاه با استقرار اتوبوس آمبولانس به ارائه خدمت به زائرین پرداختند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر تصریح کرد: از زمان شروع مراسم پیاده‌روی تا پایان ۲۰۳ بیمار به‌صورت سرپایی و سرم تراپی مورد درمان قرارگرفته و ۲۴ بیمار نیز با توجه فوریت حادثه به بیمارستان انتقال داده شدند.

دکتر موسوی ضمن بیان اهمیت خدمت‌رسانی به مردم بخصوص در گردهمایی‌های مذهبی که دارای پاداش معنوی و اخروی برای همکاران است از خدمات ارزنده آن‌ها تشکر کرد.

وی همچنین از تیم‌های پشتیبانی نقلیه، تیم‌های عملیاتی، همکاران عملیاتی و مسئول اورژانس ۱۱۵ دشتستان برای پوشش این مراسم تقدیر کرد.

شناسه خبر : 16923
تاریخ : 1403/6/20 06:22:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/HS2nTp
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #شهرستان.دشتستان #اورژانس115 #دکتر.سیدحسین.موسوی #پیاده‌روی.بزرگ.ولایت

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.