گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر:
بیش از ۳۲ میلیون تردد در محورهای ارتباطی استان بوشهر ثبت شد
مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، بیش از ۳۲ میلیون تردد در محورهای ارتباطی استان بوشهر ثبت شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید محمودی چهارشنبه شب در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر با تسلیت شهادت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اظهار داشت: دکتر رئیسی صادقانه و خالصانه برای توسعه و پیشرفت کشور به صورت شبانه روزی تلاش کرد و در مسیر خدمت رسانی به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 وی با اشاره به وضعیت راه های استان بوشهر افزود: به طور مکرر بر ایمنی راه ها نظارت داریم و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: در ۲ ماهه ابتدای امسال ۳۲ میلیون و ۶۲۲ هزار تردد در محورهای مواصلاتی این استان به ثبت رسیده که از رشد ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه برخوردار است.

محبوبه شهریاری رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت، ۲ میلیون و ۴۱۹هزار خودرو وارد استان و دو میلیون و ۳۹۵ هزار از استان خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: از این میزان تردد، ۱۱ درصد مربوط به وسایل‌نقلیه سنگین و ۸۹ درصد مربوط به تردد وسایل‌نقلیه سبک بوده است.

شهریاری با اشاره به رصد آنلاین ترددها با سامانه‌های هوشمند تصریح کرد: در استان بوشهر ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۵۳ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

شناسه خبر : 15454
تاریخ : 1403/3/3 12:01:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wmMmjn
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تردد #محورهای ارتباطی #مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر #مجید محمودی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.