آخرین اخبار
بیش از ۴ هزار نفر از تاسیسات آبی استان بوشهر بازدید کردند
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر از بازدید بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ نفر از گردشگران و هموطنان از سد‌های رییسعلی دلواری، تنگ ارم و ارغون در ایام نوروز خبر داد.

عبدالطیف عباسی نژاد اظهار داشت: سازه‌های آبی و سد‌ها به دلیل قرارگیری همجواری با طبیعت زیبا، پوشش گیاهی مناسب و دریاچه‌های ایجاد شده در مخازن سدها، از جمله جاذبه‌های پر رونق گردشگری محسوب می‌شوند.

وی افزود: سازه‌های آبی استان بوشهر نیز از جمله مناطق دارای ظرفیت‌های بالای گردشگری است و سالانه علاقمندان زیادی به بازدید از این سازه ها، به عنوان یک دستاورد فنی-مهندسی و همچنین به عنوان یک منطقه دارای مناظر طبیعی چشم نواز می‌پردازند.

عباسی نژاد گفت: به منظور ایجاد شرابط میزبانی هرچه بهتر از گردشگران نوروزی، از اسفندماه تمهیدات لازم جهت اسکان، تردد و ساماندهی بازدیدکنندگان در این سازه‌ها فراهم شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر عنوان کرد: در سد رییسعلی دلواری نیز به عنوان بزرگترین سازه آبی استان بوشهر، با پیش بینی و اجرای بازدید‌های برنامه ریزی شده گردشگری و استقرار کارشناسان فنی، به طور ویژه به نیاز‌های گردشگران پاسخ داده شد.

شناسه خبر : 14724
تاریخ : 1403/1/14 17:11:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/i7i6AN
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آب منطقه ای #تنگ ارم #رییسعلی دلواری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.