گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تا پایان امسال تمام مددجویان روستایی صاحب خانه می شوند
رئیس کمیته امداد گفت: تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار مددجو ضمن خودکفایی و توانمندسازی، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند.

سید مرتضی بختیاری با بیان اینکه مسکن یکی از ابعاد مهم توانمندی مددجویان است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی بدون مسکن در روستاها نخواهیم داشت اما در خصوص ضمانت وام ودیعه مسکن مددجویان و همچنین تامین مسکن مددجویان شهری نیازمند اتخاذ تدابیر ویژه هستیم.

بختیاری بر تعیین سهم تولیدات مددجویان در تولید ناخالص کشور تاکید کرد و افزود: تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار خانواده مددجو ضمن خودکفایی و توانمندسازی، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند.

وی خواستار استفاده از ظرفیت همه نهادها و دستگاه های دولتی در مهارت‌آموزی جامعه هدف به ویژه نوجوانان و جوانان مستعد شد و اضافه کرد: نیازمند برنامه‌ریزی دقیق برای نخبگان تحت حمایت به ویژه در حوزه اشتغال هستیم.

رئیس کمیته امداد بر فعال شدن مراکز مشاوره و ضرورت ورود فرهنگی و تربیتی در خصوص خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد و گفت: جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان خط قرمز کمیته امداد است که باید با جدیت دنبال شود.

شناسه خبر : 6788
تاریخ : 1402/1/18 07:52:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fdg6lW
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کمیته امداد #مددجو #حمایت #صاحب خانه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.