آخرین اخبار
تاسیس سپاه اقدام استراتژیک امام(ره) بود
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از اقدامات مهم و استراتژیک امام خمینی(ره) دانست.

به گزارش دریاکنار و نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در مراسم تجلیل از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان دیر که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران برگزار شد با اشاره به تشکیل سپاه دو ماه و اندی پس از پیروزی انقلاب، اظهار داشت: در دنیایی که برایش قانون جنگل حاکم بود و استعمارگران و ظالمین بخش قابل توجهی از جهان را به استعمار کشیده و منابع، استقلال و عزت مردم را به غارت می بردند این انقلاب پیروز شد و بزرگ ترین دستاورد آن یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی بلافاصله با رفراندوم شکل گرفت.

وی با بیان این که نظام استکباری می دانست این انقلاب قطعا اهداف بلندی دارد، ابراز داشت: از همان ابتدا بنای مخالفت با انقلاب توسط دشمنان گذاشته شد و البته برای حفظ این نظام و دستاوردهای این انقلاب تشکل های زیادی شکل گرفت که ارزشمندترین و گل سرسبد این تشکل ها تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

اسدی با بیان این که دست تمامی خدمتگزاران و نیروهای مسلح که به نظام خالصانه خدمت می کنند را می بوسم، خدمتِ سپاه را متفاوت دانست.

وی اخلاص، ایمان، استقامت، از خودگذشتگی، عمل به تکلیف و تفکر واقعی جهادی و انقلابی سپاه را از عواملی دانست که توانست این نهاد ارزشمند را  به عنوان خدمت گزارترین نهاد حافظ انقلاب مطرح کند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که اگر امروز در جبهه انقلاب موفقیتی وجود دارد به واسطه همین تفکرات سپاه است، افزود: سپاه نه فقط برای جمهوری اسلامی بلکه برای جبهه انقلاب تشکیل شده بود.

وی با اشاره به تحمیلِ تنش ها و درگیری های متعدد توسط دشمنان کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ابراز داشت: از زمان شکل گیری انقلاب، درگیری های داخلی و بلافاصله جنگ هشت ساله بر ما تحمیل شد.

اسدی ادامه داد: در همان دوران نیز پاسداران عزیز ما از جمله شهید متوسلیان در لبنان به عنوان مستشار نظامی حضور داشتند و این یعنی از همان ابتدا سپاه تکلیفش را در ارتباط با جبهه مقاومت آغاز کرده بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس سپس به جنگ اعراب و رژیم صهیونیستی و شکست کشورهای عربی اشاره کرد و با مقایسه آماری گفت: در جنگ شش روزه اعراب و رژیم صهیونیستی، ارتش چهار کشور عربی توسط این رژیم از بین رفت و سپس رژیم غاصب صهیونیستی در چهار روز نوار غزه و شبه جزیره سینا را از مصر، کرانه باختری رود اردن و اورشلیم شرقی را از  اردن و بلندی های جولان را نیز از سوریه جدا کرد.

اسدی خمیرمایه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ایمان به خدا و مجاهدت خستگی ناپذیر و اطاعت از فرماندهی کل قوا دانست و دلیل موفقیت امروز جبهه مقاومت را ناشی از همین تفکر عنوان کرد.

وی با اشاره به تحریم ها و مشکلات اقتصادی که دشمنان برای کشورمان ایجاد کردند، ابراز داشت: علی رغم همه تحریم ها و مشکلات اقتصادی اما نیروهای مسلح ما و جبهه مقاومت کاری کردند که شش ماه است رژیم صهیونیستی در باریکه غزه که ارتش منسجمی هم ندارد گرفتار شده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به انجامِ عملیات وعده صادق توسط دلاورمردان غیرتمندِ نیروهای نظامی کشورمان گفت: پس از حماقت رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت چندتن از فرماندهان و عزیزانِ ما، در عملیات وعده صادق همه دیدند که به فضل الهی و با فرمان فرماندهی معظم کل قوا چگونه پاسخ مناسب توسط کشورمان به این جنایتکاران داده شد و هیمنه این ببر کاغذی که استکبار جهانی از رژیم صهیونیستی در منطقه ساخته بودند، درهم شکست.

اسدی با بیان این که صهیونیست ها به تفکر نیل تا فرات اعتقاد دارند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ ترین اتفاق این بود که آن ها مجبور شدند تلاش کنند فقط در حد سرزمین های اشغالی، خود را حفظ کنند که البته در این مورد هم امروز در حفاظت و حراست از امنیت خودشان ناتوان مانده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که هیمنه رژیم صهیونیستی با پشتوانه شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار فرو ریخته است، گفت: امروز معادله منطقه به نفع جبهه انقلاب تغییر کرده و آن رژیم صهیونیستیِ قلدر هیمنه اش شکسته شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که بجز شاه دست نشانده اردن، هیچ یک از کشورهای عربی منطقه و ترکیه به درخواست امریکا و رژیم صهیونیستی برای باز کردن آسمان خود جهت حمله به ایران اجازه ندادند، ابراز داشت: این ها همه از برکات جمهوری اسلامی و از برکت وجود نهادهایی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به واسطه قدرتی است که ایجاد کرده اند.

اسدی با بیان این که امروز ما به واسطه تدابیر ارزشمند و بی نظیر رهبر معظم انقلاب به این نقطه رسیدیم، گفت: امروزه دوست و دشمن به استراتژیست بودنِ مقام معظم رهبری اعتقاد دارند.

وی با بیان این که دشمن همه تلاش خود را انجام داده تا این نظام را ناکارآمد جلوه دهد و از پای دربیاورد، اظهار داشت: اگر بخواهیم در جبهه فرهنگی موفق عمل کنیم باید تفکر انقلابی و جهادی داشته باشیم.

اسدی با بیان این که جهادی و انقلابی عمل کردن به داد و فریاد زدن نیست، افزود: امروز باید در جبهه اقتصادی تمرکز و تلاش کرده و راه حل ها را بدانیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمند و وسیعی برای مردم انجام داده است و غفلت از این موضوع ناشکریِ بزرگ است اما باید این را بدانیم که شان و منزلت مردم ما بسیار بالاتر است.

اسدی با بیان این که برای رفع مشکلات باید تلاش ها روز افزون شود، گفت: به فضل الهی مشکلات برطرف خواهد شد.

 وی در پایان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تکیه گاه و وارثِ عزت و اعتقادِ ملت، جبهه انقلاب و مقاومت در منطقه و همچنین ذلتِ دشمنان دانست.

شناسه خبر : 14985
تاریخ : 1403/2/4 07:58:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/L3CjNC
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سازمان منطقه ویژه پارس #سپاه پاسداران انقلاب اسلامی #سخاوت اسدی #سپاه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.