گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تامین گاز پایدار کشور / بزرگترین رسالت مسئولیت اجتماعی مجتمع گاز پارس جنوبی است
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در جلسه شورای مدیریت یکپارچه مسئولیت های اجتماعی منطقه پارس جنوبی گفت: یکی از بزرگترین رسالت مسئولیت های اجتماعی مجتمع گاز پارس جنوبی، تامین حداکثری و پایدار گاز مورد نیاز هموطنان می باشد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در این جلسه بیان کرد: اقدامات شاخص مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی باید با انسجام، همگرایی و در یک کارگروه تخصصی با عضویت شرکت‌‌های اصلی مستقر در منطقه با راهبری سازمان منطقه ویژه انجام گردد.

باهوش در ادامه افزود: مردم قدرشناس مناطق پیرامونی پارس جنوبی که آب، خاک و هوای خود را در اختیار صنعت قرار داده اند، شایسته‌ی بهترین ها هستند و باید برای شکوفایی این مناطق گام های مهمی برداشت.

وی گفت: بودجه‌های که برای مناطق پیرامونی تعریف می گردد باید با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند در مسیر اولویت‌های مهم زیربنایی قرار بگیرد.

به گفته ی باهوش، مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار بزرگترین رسالت مسئولیت اجتماعی خود، که همان تولید مستمر و پایدار می باشد، در حوزه مسئولیت های اجتماعی در چارچوب قانون و اختیارات با محوریت سازمان منطقه ویژه حرکت خواهد کرد.

جلسه شورای مدیریت یکپارچه مسئولیت های اجتماعی منطقه ویژه پارس جنوبی با حضور سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، مدیران عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، نفت و گاز و پتروشیمی، مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی گاز و مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز و مشاور اجتماعی وزیر نفت و همچنین مشاور مسئولیت های اجتماعی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی برگزار شد.

شناسه خبر : 2301
تاریخ : 1401/4/14 06:41:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/eWbncc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار مجتمع گاز پارس جنوبی #پارس جنوبی #احمد باهوش #سخاوت اسدی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.