آخرین اخبار
تبعیض مغایر با قانون (مطالبه گری از مدیریت برق شهرستان تنگستان)
سال ۱۳۷۵ برق کشی به روستای خاییز انجام شد و با توجه به شرایط آن‌ زمان معابر، عمدتا از تیر برقهای چوبی استفاده گردید، بعد از حدود بیست و پنج سال با توجه به تعریض معابر، جابجایی و تعویض تیر برقها امری ضروری می‌باشد

که متاسفانه علی رغم پیگیری های مفرط و بازدید مدیر محترم و کارشناسان مربوطه و قول هایی مبنی بر جابجایی و تعویض تیربرقها، همچنین نصب ترانس در محله قدیم روستای گشی، به بهانه نداشتن بودجه صورت نپذیرفته است، نظر به اینکه حق مسلم بومیان منطقه بهرمندی از انرژی  برق مناسب می‌باشد، اما این مهم صورت نپذیرفته است و تیر برقهای موجود در وسط معابر، تردد را غیر ممکن نموده است، از طرفی تبعیض هایی برای خانه باغهای (عمدتا غیر مجاز) صورت می گیرد که اعتراض همگان را در پی داشته است، از جمله نصب تیربرقهای بتنی و ترانس های مدرن که همگی برخلاف قانون و دستورات فرماندار محترم تنگستان بوده است  چرا که این مقام ارشد خواستار عدم خدمات دهی به خانه باغها شده اند.

امید است این مهم از سوی مسئولین ذی ربط مورد بررسی قرار گیرد و با متخلفین برخوردهای شایسته صورت پذیرد

 

علی جهاندار

(فرهیخته عرصه رسانه و مطبوعات)

شناسه خبر : 150
تاریخ : 1399/9/6 15:01:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hYt8pW
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.