گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تبیین گفتمان مقاومت توسط 1000 مبلغ و مبلغه بوشهری در محرم امسال
سرپرست معاونت فرهنگي آموزشي و پژوهشي تبليغات اسلامي بوشهر از تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت توسط 1000 مبلغ و مبلغه در سطح استان خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده 20 تیر 1403 ضمن تسلیت ایام عزای حضرت امام حسین (علیه‌السلام) گفت: یکی از اصلی‌ترین محورهای گفتمانی که سازمان تبلیغات اسلامی در محرم امسال به عنوان راهبرد در دستور کار دارد گفتمان مقاومت است که بیش از ۴۰ سال است که مردم این گفتمان را لمس می‌کنند.

سرپرست معاونت فرهنگي آموزشي و پژوهشي تبليغات اسلامي بوشهر با بیان اینکه شاه کلید اصلی گفتمان مقاومت روایت کارآمدی و ثمرات آن است، افزود: برای این گفتمان در استان برنامه‌هایی طراحی شده و در حال اجرا است که طرح زندگی با آیه‌ها و تلاوت تدبری قرآن کریم از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این طرح هر روز یک آیه به مساجد،حسینیه ها و تکایا ارائه می شود و با تلاوت آیه مد نظر نکات تدبری که منطبق با نیاز روز جامعه است به مردم عرضه می‌شود.

 حجت‌الاسلام صادق‌زاده با اشاره به برگزاری برنامه‌های عزاداری در ۱۵۰۰ مسجد، حسینیه و تکایا افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت در مساجد و حسینیه‌ها و همچنین بیش از ۲ هزار روضه خانگی در ماه محرم در سطح استان برگزار می‌شود.

 سرپرست معاونت فرهنگي آموزشي و پژوهشي تبليغات اسلامي بوشهر با اشاره به اعزام هزار مبلغ و مبلغه در محرم امسال اضافه کرد: ۲۰۰ مبلغ اعزامی از خارج از استان، ۳۰۰ مبلغه و مابقی مبلغان بومی هستند که در دستگاه عزای سیدالشهدا وظیفه تبیین قیام و کنشگری را در سطح استان را انجام می‌دهند .

وی فعالیت بیش از ۱۵۰ مبلغه عضو جامعه مبلغات استان در قالب طرح‌های «اسما و صبرا» و تبیین معارف حسینی و مباحث تخصصی روز جامعه در بین بانوان را از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان برشمرد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده خدمت‌رسانی به اقامه کنندگان عزای امام حسین (علیه‌السلام) در قالب اقلام و ارزاق را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: به برکت ماه محرم و تدابیر تبلیغات اسلامی اقدامات لازم انجام شده و عزاداران حسینی پس از ثبت نام در سامانه سمپات به نشانی https://sampat.sazmanheyat.ir و دریافت حواله، ارزاق لازم را دریافت می‌کنند.

شناسه خبر : 16006
تاریخ : 1403/4/20 11:00:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/riaY9a
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مبلغ #مبلغه #محرم #تبلیغات اسلامی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.