آخرین اخبار
تجلیل از ورزشکاران و ‌‌رای اولی های عالیشهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان
مراسم تقدیر و تجلیل از ورزشکاران ‌و جشن رای اولی های عالیشهر با حضور یاسر جمالی مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین شهر و ورزشکاران عالیشهری برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ مراسم تقدیر و تجلیل از ورزشکاران شهر عالیشهر به همراه جشن میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) و جشن رای اولی ها در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه شهر ، مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسولین شهر و ورزشکاران عالیشهری برگزار شد.

در این جشن از حدود صد نفر از ورزشکاران و‌مربیان رشته های مختلف در این شهر با لوح سپاس تجلیل شد.

در این برنامه مدیرکل ورزش و‌جوانان ضمن قدردانی از زحمات جامعه ی ورزش عالیشهر در سال ۱۴۰۲ گفت: به زودی با توجه به نیازسنجی های ورزشی این شهر برنامه های مطلوبی جهت توسعه و‌تجهیز اماکن ورزشی در خور جامعه ی ورزشکاران عالیشهر اجرا خواهد شد.

یاسر جمالی ضمن دعوت جامعه ی ورزش استان به حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند افزود: رای اولی ها همواره شور دیگری به انتخابات می‌دهند خصوصا که از خانواده ی ورزش هم باشند و به امید خدا در صف اول شرکت در انتخابات پیش رو شاهد حضور ورزشکاران و جوانان متدین و پر تلاش و پرافتخار استانمان خواهیم بود.

 

 

شناسه خبر : 14245
تاریخ : 1402/12/10 10:19:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/bTBYQO
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #یاسر جمالی #ورزش و جوانان #تجلیل #ورزشکاران #رای اولی ها #عالیشهر #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.