گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تجلیل فرمانداربوشهر از قهرمانان و مدال آوران ورزشی این شهرستان
نگاه به ورزش، یک نگاه ملی و توسعه یافته است و هر جامعه ای که ورزشکار بیشتری داشته باشد ازناهنجاریها بدور است و جامعه،عاری از هر گونه آسیب اجتماعی خواهد شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی فرمانداری بوشهر صالح رحیمی فرماندار بوشهر با حضور هیات های ورزشی از نونهالان،نوجوانان وجوانان ورزشکار شهرستان بوشهر تجلیل کردند.

مهمترین تاکیدات رحیمی فرماندار بوشهر دراین نشست :

نگاه به ورزش، یک نگاه ملی و توسعه یافته است و هر جامعه ای که ورزشکار بیشتری داشته باشد ازناهنجاریها بدور است و جامعه،عاری از هر گونه آسیب اجتماعی خواهد شد.
باید روسای هیئت ها ومربیان و ورزشکاران پیش کسوت در جهت جذب نونهالان،جوانان و نوجوانان در میادین ورزشی تلاش مضاعف نمایند.

سرمایه گذاری در حوزه ورزش سرمایه گذاری برای آینده است وهر چه در این حوزه سرمایه گذاری کنیم شاهد پیشرفت وتعالی در زمینه های مختلف خواهیم بود.

توسعه ورزش شهرستان یکی از مهمترین برنامه هایی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرارگیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر در آیین تجلیل ازقهرمان و مدال آوران ورزشی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان ،اقدامات انجام گرفته و فعالیت های هیات های ورزشی ،از حمایت های بی دریغ صالح رحیمی فرماندار این شهرستان تقدیر کرد.

شناسه خبر : 8243
تاریخ : 1402/3/5 15:32:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cs7OFt
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرمانداربوشهر #قهرمانان #ورزشی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.