آخرین اخبار
تجلیل مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر از ناجی غریق دیلمی
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان در بندر امام حسن شهرستان دیلم از رضا فلاحتی رئیس هیات قایقرانی شهرستان دیلم و ناجی غریق در بندر امام حسن تجلیل شد.

به گزارش دریاکنار ونقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان در بندر امام حسن شهرستان دیلم از رضا فلاحتی رئیس هیات قایقرانی شهرستان دیلم و ناجی غریق در بندر امام حسن که در حین گشت زنی به صورت پیاده در ساحل این شهر متوجه کودکی شدند که بر اثر امواج با تیوپ بادی به آبهای عمیق رفته بود به سرعت وارد عمل شده و کودک رها شده در آبهای عمیق را از خطر غرق شدگی نجات دادتجلیل شد.

کمال صالح احمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین از خودگذشتگی این ناجی در نجات کودک قدر دانی کرد و افزود: در تمامی شهرهای ساحلی استان بوشهر در نوروز امسال در سواحل با همکاری هیات نجات غریق و هیات شنا استان ناجیان غریق حضور فعالی دارند.

شناسه خبر : 6556
تاریخ : 1402/1/10 06:01:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pK1F4y
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #تجلیل #ناجی غریق #دیلم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.