گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استاندار بوشهر در همایش راویان عمل:
تجهیزات و امکانات روابط عمومی های استان تقویت شود
احمد محمدی‌زاده در همایش راویان عمل به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و عملیات بیت‌المقدس در آزادسازی خرمشهر عزیز اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس یادآور حماسه بزرگ و تاریخی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر و شبیه این عملیات وعده صادق است.

وی عملیات روانی و رسانه‌ای دشمنان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون جامعه اسلامی ایران با جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی مواجه است که در خاکریزهای مختلف آرایش گرفته‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن در این عرصه با تمام توان وارد میدان شده است گفت: ‌بمباران رسانه‌ای دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف علیه جامعه اسلامی هر روز در حال وقوع است و در این عرصه سربازان مقابله با جبهه دشمن، رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های مختلف هستند.

محمدی‌زاده با استناد به سخنان رئیس جمهور که روابط عمومی دستگاه‌ها، یک لشکر بزرگ عملیاتی محسوب می‌شوند اضافه کرد: با وجود این لشکر بزرگ، روابط عمومی‌ها هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده‌اند و باید از این ظرفیت مهم در عرصه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن بیشترین بهره‌برداری شود.

وی اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین را یکی از مأموریت‌های مهم روابط عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی نام برد و گفت: در این عرصه روابط عمومی ادارات باید در انتشار مطالب علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه، جبهه مقاومت فعالیت را مضاعف کنند.

استاندار بوشهر حمایت ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از مجموعه روابط عمومی‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: تقویت تجهیزات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در دستور کار مدیران قرار گرفته شود.

محمدی‌زاده ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه‌ها را یکی از رسالت‌ های شورای هماهنگی روابط عمومی‌ ها دانست و تاکید کرد: از انتقادات هراس نداشته باشید چراکه انتقاد سازنده سبب رشد و پیشرفت دستگاه اجرایی و مدیران و مسئولان می‌شود.

وی عضویت مدیر روابط عمومی دستگاه‌ های اجرایی استان در شورای معاونین ادارات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مدیران ادارات دستگاه‌های مختلف استان بوشهر مدیران روابط عمومی‌ها را عضو شورای معاونین قرار دهند و از آنها حمایت و در رفع مشکلات این مجموعه تلاش کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: روابط عمومی ضعیف فرمانداری‌های استان، باید جای خود را به افراد توانمند بدهند.

شناسه خبر : 15366
تاریخ : 1403/2/29 15:47:54
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/aBbLrI
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استاندار #محمدی زاده #روابط عمومی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.